Kısım Şarkısı:Teoman Kupa Kızı Sinek Valesi
Hikayemizi Artık 3 kişi yazıyoruz 1.kitaptaki kişilerle ablam beyza ve kuzenim ece ve bazı bölümlerle yardımcı olan elif hepsine ayrı ayrı teşekkürler
*******Hatırlatma
Kenan Ertürk evinin salonun ortasindaki dolaba yavaş adımlarla ilerlemektedir.Eliyle yavaş bir şekilde dolabı açıp içindeki anahtarı alır.Kolidorda odaya yavaşça ilerlerken yankılanan bu sözler kulağını tırmalar.
X:''Kenan üzgünüm seni çok seviyorum ''
Bu düşüncelerle dalmışken kendine gelip kapıyı açar .Odaya girdiğinde her yer o kadının resmi ile doludur.
K:''Nerdesin Zehra nerdesin?''(Hatırlatma son)
*********(Flasback 1998 )
Zehraİnanılmaz bir baş ağrısıyla uyandım sabah gözlerimi açıp kapattığımda Kenan yoktu.Büyük bir şaşkınlıkla kalktığımda ise dün geceki sarhoşlukla ileri gittiğimizi fark ettim .Kafamı çevirdiğimde kan iziyle tahminimin doğru olduğunu anladım.Bütün bunlar olurken dün geceyi hayal meyal hatırladım .
Z:Kenan Lütfen lütfen yapma
K:''Ssss korkma Lütfen ''
Z:''Canım acıyo Lütfen ''
********* Şimdiki zaman
Kerem Güneş'in ona anlatığı gerçekle Aksel'le kuzen olduklarını öğrenir ve Zeynep'e anlatmak ister.
K:Aşkımm ben bişey öğrendim
Der ve yaslandığı yatak başlığına doğru kafasını geri atar .Zeynep ise Kerem'in çıplak tenine sıkıca sarılmış meraklı gözlerle kocasının ona anlatıcaklarını dinlemektedir.
Z:Ne öğrendin kötü bişey değil demi ?
K:Mehmet Varol babamın kardeşiymiş .2 gün oldu Güneş Söyledi .
********FLASBACK 2 gün önce
K:Güneş neyin var bak bişey var herkezden saklıyabilirsin ama benden saklayamazsın ben senin ikizinim hissediyorum.
G:Keremmm ben artık öğrendiklerimin yükünü taşıyamıyorum
K:Ne demek bu?
G:Mehmet Varol varya iste o bizim amcamız
*******************Flasback SON
Z:Aramızda bişeyin gizli kalmamısına sevindim bu durumda siz kuzen oluyosunuz
K:Öyleeee
Z:Ne düşünüyorsun?
K:Seni iyiki varsın
Z:Sende sende iyiki varsın
***********
*******(İzmir)/Ertesi gün
Ben selin 16 yaşındayım İstanbulluyum 5 yaşındayken 2 adamın yanıma gelip annenin işi çıktı .çok yakında seni burdan alacak diyip buraya bu yurda bıraktı .Baban kim derseniz ben bile bilmiyorum .Şimdi bu çatıda ne işin var diyeceksiniz .Hep onlar yüzünden yurt müdürleri .
X:Selinnnnn deli etme insanı
S:Ne yapacaksın ha neeee ben istanbul'a gitmem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hikayemiz .2 Sezon
РазноеBizim Hikayemiz 1.sezon 2.kitap devami ''Abimin Katilini biliyomuydun bana doğruyu söyle dedi,Kerem Aksel'e sinirli bakarak . A:Kerem Çok Üzgünüm . K:Üzgünsün öylemi çok güzel sen varya dokundugun herşeyi zehirliyosun ,keşke kuzenim olmasaydın . A:...