1.Üzücü Olay

113 10 2
                                    

Bölüm Tagı:@Bh(bizimhikayemiz1)Sa
Bölüm Şarkısı:Burcu Güneş &Eflatun:Bir lokma sevda

Herkez içindeki çoçuğu büyütmek ister .Ben Ege Sayer Barış Begüm Sayer çiftinin oğluyum 10 yaşındayım 5 yaşında kız kardeşim var .Şu anda Okulun çatısının üstündeyim amcamda çıkmış buraya .derken nazlının sesini duyuyorum dede Ege orda dedi dedeme bakarak .Derken babamda geliyo .

B:Ege babacım inermisin ordan ?dedi bana bakarak korktuğu o kadar belliydiki

E:İnerim ama bir şartla dedim .

B:Neymiş o şart

E:O Adam bir daha gelmeyecek hiçbirşeyimiz değil o bizim ne annemin nede dayımın ?

Günümüz 2 Gün Sonra

Şirin ile emirin sevgili olması Mert'i büyük bi yikima sokar.Ancak kalbi hala Deniz yildizindadir.

Sabah sayer koleji

Şirin sabah okulun bahçesinde oturmaktadır bir yandanda Mert'i düşünmektedir. Ama Yiğit'i de kalbinden çıkaramamaktadır.

Ş:Günaydın (demesiyle Şirin'i alnından öper.)

E:Sanada cnm hadi gel der ve Şirin'in elini tutar.Elinden tutup bahçedeki banka oturtur.Tam dudağından öpecekken Şirin kendini geri çeker.

Ş;Şimdi olmaz lütfen !Şirindeki değişikliliği fark eden Emir fazla üstelemez ancak bu durum onuda üzmektedir.Fakat ne yapıcağını bilememektedir .Düşünceler içinde boğuşurken Mert'i fark eder.

E:Günaydın Mert nbr nasıl gidiyo ?der ancak Mert yıkıma uğradığı için iyi değildir.

M:İyi senden ya kusura bakmazsanız bizim işimiz var .Hadi hayatım gidelim.

E:Tmmm gidelim .der ve ecenin elini tutarak ordan uzaklaşırlar.

E:Ne oldu şimdi.?

Ş:Bişey yoktur ya .

Zeyker Okul

Zeynep ile Kerem oturmuş konuşmaktadır.Kerem Zeynep Çınar ile rekabeti anlatır.

K:İKİ gün sonra maç var ve bil bakalım karşı takımda kim var .

Z:Çınar mı ?

K:Aynen

Zeynep 'in ise içine korku dolmuştur .Kerem 'in başını belaya sokup bişey olmasından korkmaktadır.

Z:Kerem bak bana söz ver başını belaya sokmayacaksın ?

K:Tmm aşkım tamam söz

Çınar Ev

Genç adam kararlıydı intikam almaya sözde intikam Görünen şu Çınar içindeki intikam ateşiyle ilk başta kendini yakacak gibi acaba buradaki kullanılan taraf kim olacak Deniz 'mi Şirin'mi olacaklar 2 kuzenin hayatını belirleyecek .Elini yavaşça masanın altındaki çekmeceye getirdi .Çekmeceyi açtı .Çekmeceden bir zarf çıkartır zarfta. Korayın,Barış ve Kerem'in Güneş'in fotografları vardır .

Ç:Sizden İntikamım acı olacak Bacanaklar ve Sahte Kardeş.

Zeynep Ev

Melis'in Ağzından

İnsan Çekirge misali 1 sıçrar 2 Şıçrar 3.sünde yere çakılır benim gibi .Yağmur Zeynep ve ben bizim evde oturuyoz .Ben kahve hazırlamaya gittim .Derken konuşmaları duydum .

Y:İkizmi bebekler ikizmiymiş ?

Z:Öyle Gittimizde bizde şaşırdık.Doktor madem cinsiyetini söylemeyim ama size bir süprizim var diyince .

Y:Offf nasıl tatlı olur onlar şimdi .Acaba babaları gibi civcivmi olurlar

Z:Bilmem

M:Ne ikizlermi ?

Zeynep'in Ağzından(2 saat sonra)

Akşam bir anda otururken telefonun çalmasıyla irkildim .Ama arayanın aşkım olduğunu öğrenince rahatladım .

Zeynep:AŞKIMM

Kerem:Bebeğim .......

Zeynep:Nasılsın

Kerem :İyiyim derken içeriden sevimin sesi gelir .

Sevim:Şirinnnnnnnnnnnnnn

Kerem:Anneeeeee der ve iceriye kosar

Bölüm Sonu !

Bu arada acaba Egenin basettiği adam kim ?Fikirlerinizi yorum olarak alalım .Ayrıca Begbar'ın kızının adı hakkında isteklerinizi yorum olarak atın .Çünkü daha ismi kararlaştırmadım.Yorumda en çok yazılan isim şeçilecek.

Bizim Hikayemiz .2 SezonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin