Šel jsem večerní ulicí zpátky domů. Vůbec se mi tam nechtělo. Kvůli otci, který mně bije každý den a nasává v hospodách. Nesnáším ho od té doby co má matka zemřela. Bylo mi deset. Od té doby nechodím do školy a obsluhuju otce. Bydlíme ve starý bytovce. Vešel jsem do bytu. Nikde nikdo. Oddechl jsem si. Otec je nejspíš ještě v hospodě. Mám malý pokojík s postelí a jednou skříní. Lehl jsem si na postel a zavřel oči. Neuvědomil jsem si to a usnul jsem.
Probudila mě ostrá bolest na břiše. To znamená jedno. Otec se vrátil. Vyskočil jsem z postele a postavil jsem se ke stěně. Můj otec je vysoký a obézní. Já jsem na svůj věk docela malý. "Tak co, ty spratku. Jaktože si tu spíš?! Máš uklízet! Čeká tě trest." Zařval na mně a dal mi další ránu do obličeje. Padnul jsem na kolena."Prosím nech mně"
Zašklebil se"Jo tak hošánek prosí jo?!" Nakopl mě do žeber." Ty hajzle" řval. Já jen ležel na zemi a schytával další rány. Po asi deseti minutách, přestal a odešel. Byl jsem v koncích. Byl jsem zmlácený a s psychykou na dně. Potácivě jsem se postavil a šel jsem pomalu ven. Vyšel jsem na ulici. Jelikož byl prosinec a já na sobě měl jen tričko s krátkým rukávem a černé kalhoty, mrzl jsem. Šel jsem po ulici a klepal jsem se bolestí i zimou. Došel jsem do nějaké tmavé uličky. Sesunul jsem se podél zdi a rozbrečel jsem se. Nevím jak dlouho jsem tam seděl, ale když jsem zvedl hlavu hustě sněžilo. Chtěl jsem se zvednout, ale okolo mně stáli nějací kluci. "Hele hele co ty tu děláš, zlato. Nechceš se zahřát' zlato? My ti klidně pomůžeme." Rozklepal jsem se"Ne prosím, ne" prosil jsem.
"A heleme se ono to prosí. Asi by jsme ho mněli ukonejšit" Přešli ke mně. Ten nejvyšší mně chytnul za paži a zvednul mně. Objal mě, ale pak mi dal kolenem do břicha. Sesunul jsem se na zem. Zmlácený jsem byl už dost. Tohle byla poslední kapka. Byl jsem na dně. Pak se najednou ozval cizí hlas. "Jestli se nechcete válet tady na zemi tak ho nechte být." Ten kluk se otočil."Jo a co nám asi tak uděláš? Ani to nedořek a ležel na zemi. Já jsem to jen pozoroval ze země. Byl jsem zmlácený a zlomený. Pomalu jsem zavíral oči. A pak už nic.Josh... první kapča na světě. Doufám že se líbila:-) Vaše Crazy;-)
ČTEŠ
Mr. Secret
Teen FictionKuro je mladý chlapec, který žije jen se svým otce. Ten ho však jen týrá a zneužívá. Co se' ale stane když se potká s klukem, kterému nikdo neřekne jinak než Secret?