Alışveriş

61 2 0
                                    

Multi :Deniz'in alışverişe giderken ki hali
Deniz'den

1 Hafta sonra ...

Geçen bir haftanın sonucunda teyzemlerle yaşamaya alışmıştım çünkü alışmak zorundayım. Başka çarem yok.
Bu arada da Alara ile baya iyi arkadaş olmuştuk hatta Alara ile beraber alışverişe gitmek için sözleşmiştik.
Doruk beni Alara ile alışveriş yapmam gerektiğini birçok kez vurgulamıştı.Ben de kızım ve alışverişi severim sonuçta
Ve şimdi de alışverişe gitmek için hazırlanıyorum.Giysi dolabına baktığımda gözüme bir etek ve üst takıldı. Bunları çok iyi kombin yapabilirim.Çünkü moda ve makyaj ile ilgileniyordum . Her neyse...Siyah bir etek beyaz bir üst , beyaz çantam ve ayakkabılarımla kombinimi tamamlamıştım.Tabi ki de takıyı unutmadım.(MULTİ)

Alara "Hadi Deniz " diye bağırdı."Tamam geliyorum canım"dedikten sonra aynada kendime son kez baktım (Çok güzelim be)ve aşağıya indim Alara'da siyah şort beyaz zımbalı üzerinde kuru kafa olan bir üst deri ceket ve beyaz spor ayakkabı giymiş.Çanta almayı sevmediği için de telefon ve kredi kartını cebine koymuş.
-Ay ben çok mu abartmışım,dedim
-Hyr benim spor giyinmemin nedeni o deil ben bazen 6 saat falan alışveriş yapıyorum da..
-6 saat mi diyerek gözlerimi pörtlettim
-Oha kızım 6 saat mi ne yaptın sen diyerek gözlerimi tekrar pörtlettim.
-Ya bazen 7 saate falan da çıkabiliyor.Eee abim seni uyarmıştı dedi ve sinsice sırıttı.
-Kızım ben kendimi çok kötü hissediyorum gelmeyeyim ya ben.
-Öyle bir şansın yok aşkım dedi ve beni arabaya sürükledi.

15 dakika sonra..

Alışveriş merkezine gelmiştik önce Colins'e gittik ve oradan birkaç giysiye baktım.1 şort 1 etek ve birkaç kıyafet aldıktan sonra birçok mağazaya (birkaç mağaza dediğim 15-20 civarlarında )

En son "Yeterrrr "diye bağırdım "Yeter artık Alara diyerek kendimi burger king'e gittim.Ve yayıldım . Alara eğer bana yiyecek birşey vermessen srni yiyerim diyerek tip tip baktım.
-Sakin ol Deniz hangi menüden istiyosun söyle bakalım .
-Immmm ben bi king menü alıyım ayrıca büyük boy patates ve ice tea diyip gülümsedim.

Alara geldikten sonra dudaklarımı yalıyıp hiç yemek yememişim gibi yemeğe saldırdım.
İce tae içerken Alara sevgilin var mı diye sordu . Kafamı olumsuz anlamda salladım.peki ya sen diye sordum.
-Immm şey benim yok var bilmiyorum daha itiraf etmedi ama çok yakınız.
-Bari yakışıklı mi , diye sordum
-Of hemde nasıl ,dedi
-Göster bakalım fotoğrafını
Ohaaaa sevgilisi bu muu ? Ama buu.....

Psikopat AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin