3. Bölüm

0 0 0
                                    

                                                                                 🕐🕑🕒🕓🕔🕕🕖🕗🕘🕙🕚
Abim odadan çıktıktan 5dk sonra elindeki izin kağıdıyla geri geldi. Yataktan hızla kalkıp ona kocaman bi sarılış vercektim ki baş parmağını alnıma koyup geri ittirdi.

-Seninle uğraşacak vaktim yok hazırsan çıkalım.

Tam anlamıyla bir odundu her saniye sinirlerimi bozmayı başarabiliyordu.Bencil,pislik,şişko derdim ama maşallah abimde kas harici başka bi şey olmadığı için şişko lafımı geri alıyorum.
                                                🕐🕑🕒🕓🕔🕕🕖🕗🕘🕙🕚
Aa bu arada ben size kendimi tanıştırmayı unuttum.Ben Işıl Yıldırım 19 yaşındayım herkes gibi bende okuldan nefret ediyorum. Zaten okulu seven çok insan tanımıyorum. İnsanlarla anlaşamam biraz klasik olcak ama benim gerçek Dostlarım kitaplar. Sınıfta hep arkada cam kenarında otururum. Yanıma kavga edenler,sevgilisinden ayrılanlar, morali bozuk olan insanlar gelir bi de arada benimle dalga Geçmek için gelen kendilerini bi şey sanan genelde grup halinde takılan bebeler geliyo (bebe dediysem benimle aynı yaştalar sadece zeka seviyelerine göre değerlendirme yaptım) onlarda kitabımı filan Alıp beni sinirlendirmeye çalışıyorlar ben sinirlenmeyincede kitabımı geri veriyorlar ya da sınıftakiler beni savunmaya geçip onları benden uzaklaştırıyordu.Başta dediğim gibi abim Hariç diğer insanlarla fazla iletişim kurmuyorum.Ben kendim sıkılınca genelde anime izlerim,kitap okurum,yemek yerim. Bu arada yiyip yiyip kilo almıyanlardanım.Her halde kilo alsaydım 150 kilo filan olurdum bu Bakımdan çok şanslıyım. Ah evet Haklısınız kimseyi sevmiyormum da ne kadar garip biriyim resmen insanlığın ilk sürümü gibiyim. Yess be yarın okula gitmiycem 1dk bu gün Cuma (hayal kırıklığı) bu izin kağıdı ne işe yarıycak o zaman. Abimin adı Anıl iç mimar şu anda kısaca abi parası yiyyom :D yaşını henüz çözemedim kendiside söylemiyor, hala bekar evde sadece İkimiz yaşıyoz.

Yazar notu:sonraki bölümü 3 ⭐️ alana kadar yayımlamıycam.(inat diil bölüm yazmaya üşendim 3tashashoşaf)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 30, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zamanım VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin