Adsız Bölüm 1

23 1 0
                                    

ADAM GİBİ SEVSEYDİ BABAM GİBİ KORURDUGENÇLİK DENEN HAYATIMIZIN EN GUZEL VE HEYECAN VERİCİ BİR DÖNEMİDİR.DUYYGULAR İÇİNDE GELGİTLER YASARIZ COGU ZAMAN;AGLARKEN GULER GULERKEN AGLAYABİLİRİZ.İŞTE OYLE KARMAKARISIK DUYGULAR İÇİNDE KALIRIZ.BAZEN YALNIZLIGI SECER UZAKLASIRIZ INSANLARDAN BAZEN DE YALNIZLIKTAN KOPMAK İSTER HAYATIMIZA YENI INSANLAR KATARIZ.
GENCKEN YASANMASI GEREKEN BİR COK OLAY YADA DUYGULAR VARDIR.MESELA 'AŞK' HER GENCİN YASAMAK ISTEDİGİ BAZEN MUTLU OLDUGU BAZEN MUTSUZLUGU YAKALADIGI ILGINC BİR OLAY.DOGRU İNSANI BULMAK ZOR GELİR BAZEN İNSANA ARADIGIMI BULDUM DEDİGİN ZAMAN ANİDEN TUM HAYALLERIN UMUTLARIN YIK ILABİLİYOR.
AŞK DAN SİZLERE BAHSEDİYİM BAHSEDİYİM Kİ SİZE BU KONUDA NE DUSUNDUGUMU NELER HİSSETTİGİMİ AKTARAYIM.
BEN AŞKA İNANAN AŞIK OLMAYI YADA AŞIK OLUNAN OLMAYI COK ISTERDİM.BİR GUN 21.03.2013 PERSEMBE GUNU SAAAT 14.00 SULARINDA BİR TEKLİF ALDIM.O GUN O KADAR SEVİNMİŞTİM Kİ COCUKLUK AŞKIM BANA TEKLİF ETMİŞTİ.ONA O KADAR AŞIKTIM KI ANLATAMAM.ONUN DA BANA ASIK OLDUGUNU DUSUNUYORDUM.BİZ CIKMAYA BASLADIK TABI KI AİLEM HABERİ YOKTU.YENİ CIKMAYA BASLAMIŞTIK COCUKTUK O ZAMANLAR YUZ YUZE GELİNCE KONUSAMAZ ELLERİMİZ BACAKLARIMIZ TİR TİR TİTRERDİ.İLK KEZ YALNIZ BULASACAKTIK 27.03.2013 ÇARSAMBA ONUN DOGUM GUNUYDU DERSHANEYE GİTTİM BULUŞTUK AYNI DERSHANEDEYDIK DAHA ONCE HEP ARKADAS ORTAMINDA BULUNNDUGUMUZ İÇİN YALNIZ KALINCA ILK KEZ NASILDA UTANIYORDUM.O GUN OTURDUK KONUSTUK DAHA DOGRUSU KONUSMAYA CALIŞTIK.BENİ SEVDİGİNİ SOYLEMİŞTİ.BENDE İNANMIŞTIM NE DESE İNANIRDIM ZATEN ODERCE GUVENİP SEVERDİM ONU.ARADAN BIR SURE GECTİ AİLEM OGRENDİ.BABAM İLK DEFA BİR ERKEK ARKADASIMI OGRENIYORDU Kİ ZATEN O COCUK BENIM ILK AŞKIMDI.İLK ÖGRENDİKLERİNDE BABAM COK DUYGUSALLAŞTI İŞTE OGUN DEDİKİ AYRIL ZELİŞ DAHA KÜÇÜKSÜN 'HEM SANIYOR MUSUN Kİ BENİM KADAR SEVER KORUR MU SENİ' İİSTE BU SÖZE RAGMEN SEVİYORUM DİYE DİRENDİM VE AYRILMADIM.ARTIK AILEMDE BILIYORDU ORTA SONDAYDIK BİR AY SONRA SBS YE GIRECEKTIM KADERİMİN SINAVINA GİRECEKTİM AMA BENİM HİCBİR SEY UMRUMDA DEGİL BİR TEK AKLIMDA DA UMRUMDADA O COCUK VARDI.EVET 02.06.2013 GÜNÜ SBSDEN 6 GUN ONCE AYRILDIK KISKANCLIKTI SEBEBİ.SINAVA RASTLANDIAYNI YERDE GİRDİK.6 GUN BOYUNCA ONU GORMEMİŞTİM TA Kİ O GUNE KADAR .ONU GORDUGUMDED İÇİMDE FIRTINALAR KOPTU ÖZLEMİŞİM YA COK OZLEMİŞİM ONU.UZAKTAN SEYRETTİM ONU.SINAVA AGLAYARAK GİRDİM.OYSA BİZ SINAV SONUCUNDAN SONRA BERABER AYNI YERLERİ TERCİH EDECEKTİK YALAN MI OLDU SIMDI? BEN HEP ANKARADA SAGLIK MESLEK İSTERDİM O DA SEN KESİN ANKARAYA GİDECEKSİN BENİ BIRAKACAKSIN DERDİ.NERDDEN BİLİYORDU KI NASIL BU KADAR EMİN OLUP DA DİLE GETİRİYORDU.İŞTE TERCİHLERİMİ YAPTIM VE ANKARA CIKTI OYSA USAKTA OKUMAYA DEVAM EDECEKTİ.YAZ TATILINDED BARISTIK BIR GUN MESAJ ATTI BULUŞTUK ONA NE KADAR KIZSAMDA ÖFKEDE DUYSAM SEVİYORDUM DAYANAMADIM BARISTIK.SONRA OKULLAR AÇILACAGI GUN YAKLAŞTI HAZIRLIKLARA BASLADIM VE YOLA CIKICAGIM GUN ONUNLA EGLENDIM GULDUM BİR O KADAR DA ONDAN AYRILACAGIM DIYE UZULUYORDUM.ANKARAYA GELDİM HER DAKİKA TELEFONDA KONUSUYORDUK O KADAR COK OZLUYORDUM KI ONU ANLATAMAM.TATİLE GİRDİGİMDE UŞAKA GİDERKEN HEYECANDAN ÖLUYORDUM RESMEN ILK ONU GORMEK İSTİYORDUM HEP DE OYLE YAPIYORDUM ZATEN .BEN ONA BAGLANMIŞTIM ZATEN 'PRENSESİM' DİYİŞİ KULAKLARIMDAN HALA GITMIYOR BU SOZUNE BAYILIYORDUM.ONUNLA LİSE 2 NİN SONUNA KADAR CIKTIK 3 YIL SURDU İŞTE.AYRILALI 1 YIL OLDU.ONU UNUTMAM 1 YILIMI ALDI TAM UNUTMADIM ASLINDA AMA SEVMİYORUM ZATEN ONCA OLANDAN SONRA NASIL SEVIYIM KI?
NE OLDUDA AYRILDIGIMIZI SORAR GİBİ OLDUGUNUZU HİSSEDİYORUM...ANLATAYIM SIZE
BENİM 12 YILLIK KARDESİM DEDİGİM HERSEYİMİ PAYLAŞTIGIM CANIMDAN COK SEVDİGİM KIZ ARKADASIM COCUGU BENDEN SOGUTMAK ICIN ELİNDEN GELENİ YAPMIŞ BASARILIDA OLMUŞ SONRA IKISI CIKMAYA BASLAMIŞLAR AMA BIZ CIKARKEN TABI BEN BUNU SONRA OGRENDİM TATİLE GİTMİŞTİM YOLDA YURUYORDUM COCUGUNN HABERİ YOKTU GELDİGİMDEN SUPRİZ YAPACAKTIM ONA ONUN YANINA GİDİYORUM HER ZAMAN OTURDUGUMUZ KAFEYE...TAM KAFEYE HEYECANLA GİRDİM GİRDİM GİRMESİNEDE NE GÖRDÜM BİLİYOR MUSUNUZ O KARDEŞİM DEDİGİM KIZLA CANIMDAN COK GUVENDİĞİM AŞIK OLDUGUM ERKEK SARILMIŞ GULUŞUYORLAR O AN DUNYAM YIKILDI EVE ZOR ATTIM KENİDİMİ BABAM GELDİ NİYE AGLIYORSUN KIZIM DİYE ANLATTIM ONA HERSEYİ VE BABAMIN OMZUNDA AGLAMAY DEVAM ETTİM BABAM 'AGLAMA KIZIM BEN SANA ZAMANIMNDA NE DEMİŞTİM BENİM GİB SEVER KORUR MU SANIYORSUN'DİYE BOSUNA MI KONUŞTUM İŞTE O AN OYLE DAHA COK YIKILDIM Kİ ANLATAMAM İŞTE O ZAMAN ANLADIM Kİ =ADAM GİBİ SEVSEYDİ BABAM GİBİ KORURDU=






Bu benim yaşadığım gerceck bir olay...O gun aldatıldıgımamı yandım yoksa kardes kazıgı yedıgımemı bilmiyorum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 20, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ADAM GİBİ SEVSE BABAM GİBİ KORURDUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin