《2.》Kapitola

32 2 1
                                    

O tři měsíce později...
Bylo 27.dubna a za 2 dny je utubering . Už se z Nikčou těšíme ..
Bylo 14:37 a já musela dojít do školky pro sestru jmenuje se Ella. Cestou ze školky jsem potkala nějaký kluky s chlastem a cigárama byl tam i Kevin byl opilej a celkem sem se bála(bála jsem se že to Ellinka řekne rodičům ne jeho, jeho jen trohu). Začal po mě řvát ''ty krávo ty mrcho pojď sem né, se mě bojíš viď ?!!?''
Vzala jsem Ellinku do náruče a zrychlila tepmo. Ale oni po nás házeli prázdný flašky od chlastu a krabičky od cigaret, naštěstí se netrefily protože byli opilý a nedokázaly mířit .. Ella se mě vyptávala kdo to byl ?a proč to házeli? atd..
Řekla sem jí, že nevím kdo to je a aby to neříkala mamince a tatínkovi že je to naše tajemství a to se jí líbilo tak to neříkala je to celkem hodný dítě.

Pak jsem šla sem ven s cigaretama a Denis mě viděl že kouřím byla jsem zas na dně, ale ne tak jako z Domči... hned ke mě přiběhl a objal mě a řekl ať si neničím plíce tím ,, sajrajtem,,
Pak sem mu řekla že se začínám bát Kevina a také že mě zmlátil strýc a vyhrožuje mi že pokud s ním nebudu mít sex tak mě zabije ..
Denis se me zeptal proč sem se mu nesvěřila dřív.. řekla jsem že jsem se ho bála.. on na to řekl že to bude dobrý.. řeknem to tvým rodičům a půjdu tam se tebou aby ti zas nevyhrožoval.. Mamka řekla že na něj zavolá policii a ptala se proč sem jí to neřekla no prostě sem se ho straštně bála no.

Mamka navrhla jestli u nás nechce Denis přespat . Denis souhlasil tak sme šli ke mě do pokoje a všimla si ho Ellinka hned se za ním rozběhla a Denis jí zvednul a zatočil se s ní .. Ellinka ho má strašně moc ráda ..Ten večer sme to trochu přepískli s alkoholem a trochu jsme se opili..(mamka o tom nevěděla ) No ten večer sme dělali strašný blbosti i sme se líbali ale nic víc.. ráno nám bylo špatně a mamce to už bylo jasný, že jsme se opili. Řekla že to nemáme s chlastem přehánět když na to nejsme tolik zvyklý. A řekla ať nejdem do školy, protože nám táhlo z huby a asi by jsme tam usnuli jednoduše řečeno jsme měli kocovinu.. Moje mamka zavolala Denisovo rodičům že není Denymu dobře a jestli by tu mohl zůstat s Vanes . Souhlasily a celý den sme byli s Denym spolu, už nám tak blbě nebylo.. Najednou jsme slyšeli zvonek tak jsme šli ke dveřím a byla tam Nikča ..pozvala jsem jí dovnitř a všechno jsme jí to řekli. Ona kývala hlavou, že to chápe a zeptala se mě jestli tu může dnes spát abychom zítra ráno byli už spolu a nasedly na vlak směr Praha. Já jsem souhlasila a zeptala jsem se jestli tu chce být i Denis. Denis řekl že jo a užili jsme si další bezvadný večer spolu (!! Bez alkoholu!!).

Ahojky doufám že se vám příběh líbí i když se v něm zatím nic moc neděje asi se ptáte kdy tam bude Vadim ? Bude tam v příští kapitole :* :) páčko :*

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 31, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

•VADAK• is my everythingKde žijí příběhy. Začni objevovat