1.Bölüm

102 4 0
                                    

Hadi ama bu kadar zor almamalı. Alt tarafı xy365×+386' çözücem. Yanı kısacası matematik formülü. matematiği kim buldu yaa. zaten derslerin o kadarda iyi değil. Ben diyorum okul bana göre değil diye. Anlamıyorlar kardeşim.

"Andromeda soruyu çözmeyi düşünüyor müsün?" Dedi bayan merry. Ordan çok akıllı mı gözüküyorum.

Tam ağzımı açmıştımki zil çaldı. Ne kadar ballıyım ya.

"Andromeda tekrar yapman gerekiyor tamam mı?"

"Peki" dedim. Ya bu hocaların benle alıp veremedikleri ne ya. Bazı şeyleri okuyamıyorum yanı karıştırıyorum problemlerle girmiyorum bile. Dikkat eksikliğim var canım benim.

Lena bana doğru bildiğin ayı kovalıyormuşcasına geliyordu.

"Meda! Kız sana birini buldum medaaa!" Eyvah son kan emici geliyor kaç kızım kaç. Iç sesim kesinlikle doğru söylüyor. Birden önümdeki dylanı itip var gücümle koştum.

"Dylan pardon"tüm hızımla bahçeye doğru koşuyordum ki birden karşıma çıkan lucy'ye çarpmamla son buldu

"Meda napıyorsun kızım ya " of ya bi sen eksiktin.

" lucy lena geliyor bana gene birilerini bulmuş."

"Eyvah kaç kaç ben oyalarım" canım benim askısı ya seviyorum seni yaa.

"Saol aşkım benim"

Hızla bahçeye gidip ilk bulduğum yere oturdum ve kapşonumu takıp giriş kapısına arkamı döndüm. Bu kızın bana sevgili bulma çabası ne. Yanı ben böyle iyim kimse yok oh kis gibi hayat. Anlamıyor ki kaç ke...

"Meda niye kaçıyorsu!!!"dedi lena. Arkamı dönüp lenaya ve arkasında çikolata yiyen lucy sinirle baktım. Lanet olsun!

"Şey...." lena bana cevap bekler bir yüz ifadesiyle bakıyordu. Bir yalan bulmak için etrafa bakındım. Gözlerim buraya doğru gelen taylor'ı görünce hemen oturduğum yerden kalktım.

"Benim taylor'la konuşmam gerekiyordu. Çok önemli bir konu "lena bana inanmış bir şekilde bakıyordu.

"Meda öyle olsun bana, bize söylemiyorsun öyle mi... tamam anladım!!!" Dedi. Of gene başladık. Lena ve onun mütüşlü tripleri.

"Ahh lena başlama gene. Alt tarafı bi konuşma"

Lena tam bir şeyler söylemek için ağzını açmıştıkı taylor gelmişti.

"Taylor bende seni bekliyordum. Hanı konuşucaktık ya" kaş goz işaretiyle taylor'a lena'yı göstermeye çalıştım. Taylor ilk ne olduğunu anlamasada sonra lucy'nin dürtmesiyle olayı anladı.

"Ha evet sonra konuşuruz canım"

"Aynen sonra konuşuruz" taylor'a içten bir gülümseme gönderdikten sonra lenaya döndüm.

"Ee lena noldu ne konuşcan benle kuşum" lenanın birden gözleri parladı. Gene hangi geri zekalıyı buldu bana.

" kızım sana öyle bi çocuk buldum ki varya yemede yanında yat tıpkı bi çocuk. O altın sarısı saçtan mı bahsetsem yoksa o bal rengi gözlerinden mi?" Lan bizim okulda öyle bir çocuk var miydi ? Ayy lena gene abartıyordur.

"Kimmiş bu çocuk bakalım dimi" lucyye baktığımda sanki uzaylı görmüş gibi arkama bakıyordu.

Taylor ında ondan bi farkı yoktu. " bu çocuk mu o kızım meda bu sana bakıyor lan" kızların baktığı tarafa yanı arkama baktığımda bana bakan bi meteor gördüm. Bu kim lan.

"Bu kim, insan mı" çocukla pardon meteorla gözlerimiz çakıştığından meteor bana göz kırptı. Ay şimdi ölcem.

"Nasıl çocuk ama dediğim kadar var dimi?" Bu o çocuk mu yok canım. Leneya bakıp şaka mı yapıyorsun diye bir bakış attım. Lena gayet ciddi bir şekilde bana bakıyordu. Hadi be.

"Bu o çocuk mu tamam ayarla" lena çok bilmiş tavrını takılarak çocuğun ve arkadaşlarının yanına doğru yürümeye başladı. Bende sanki hiç birsey den haberim yokmuş gibi etrfa bakınmaya başladın. Etrafa bakınırken okul dışındaki kaldırılımın üstündeki gene beni izleyen o adama baktım.Karşıdan bile anlaşılan mavi gözleri vardı.
Tam oraya doğru yürümeye başlamıştım ki bir otobüsün geçişiyle adam kayboldu.

Kim o adam.

□□□□

Kütüphanede oturmuş önümdeki kitabı okumaya çalışıyordum. Ama her seferinde harfler yer değiştiriyordu ve bilmediğim bir dil ortaya çıkıyordu.

Sonunda okumaya çalışmaktan vazgeçtiğim kitabı masaya bıraktım. Etrafa bakıldığında tarihi öğretmeni bay windbenk'den başka kimsenin olmadığını fark ettim. Birden önüme koyulan meyve suyula korktum. John karşımdaki sandalyeyi çekip oturdu. John benim küçüklük arkadaşım. 18 yıldır tanışıyoruz. O herşeyimi bilir, bende onun.

"Hee meda hayat nasıl gidiyor?"

"Aynı değişen birşey yok. Sadece okul yeni gelen çocuk çok yakışıklı seksi ve tatlı..." john bana inanmayan gözlerle bakıyordu v yüz ıfadesi çok komikti. Gülmemek için dudaklarımı birbirine yapıştırdım. Tam o sırada kapı büyük bir gürültüyle açılmasıyla konuşmamız bölündü. Kapıya doğru döndüğümde gördüğüm şey Hadi be siktir oha öne lan. Yaratık bana doğru geliyordu. Beni yakamdan tutup raflara doğru fırlatmasıyla kafamı rafın ucuna geldi. Son gördüğüm şey yaratığın john'a doğru bağırmasıydı.

"O zeusun kızı andromeda "

□□□

Selam bu benim ilk hikayem inş beğenirsiniz.

ÖLÜMSÜZ MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin