3.BÖLÜM

38 1 0
                                    


Selam ben geldim. Ha bu arada şu justin, justin bieber öne göre yani.

Neyse size iyi okumalar.

♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧

Ne kadar can sıkıcı bir yolculuk bu ya. Zaten kızlar öküzler gibi uyuyolar. Uyanık sadece justinle ben kaldık. Onunda muhabbetine doyum olmuyor.

" justin şey sende yarı tanrımısın?" Justin gözünü yoldan çekip 2-3 saniyeliğine bana bakıp güldü. O gülüş ne ya. Öldüm galiba.

" meda, şey sana meda diye bilirmiyim?"

"Tabiki bana meda diyebilirsin. Hatta bana aşkım bebeğim de diye bilirsin canım benim" tabiki böyle birşey söylemedim. Kafamı olumlu anlamada saladım.

" tamam meda ben savaş tanrısı ATENANIN çocuğuyum. " ah hadi ama bir savaş tanrısından bu kadar yakışıklı bir çocuk çıkmış olamaz.

"Vov bende andromeda. Zeusun kızıyım " justin bana bakıp güldü.

"Şey radyoyu açabilir miyim?"

"Tabiki açabilirsin tanrıçam" aman tanrım öldüm galiba. Bana tanrıçam dedi.

Arabayı yavaşça durdurdu ve bana döndü. O gözler ne ya öyle.

"Çok güzelsin andromeda" dedi ve yanağımı okşadı. Çok yakin dik. Dudaklarımızın arasında santimler kalmıştıki birden şimşek çalmasıyla ayrıldık. Hadi ama tam öpüyorudum.

"Şey galiba baban kızdı" arabayı çalıştırdı. Babam mı? Hadi ama zeus çocuk taş ya. Sen neden giriyorsun aramıza ya. Birden gene şimşek çaktı ama bu daha şiddetliydi.

Arkadan esneme sesi gelince kafamı oraya çevirdim. Taylor uyanmıştı. Bana bakınca ona gülümsedim.

Oda bana gülümsedi. "Günaydın tay." Justin dikiz aynasından arkaya baktı ve gülümsedi.

"Ne günaydını kızım ya akşam olmuş"

Justin birden kahkaha attı. Ay çok komik.

"Ne gülüyorsunuz ya . Uyumaya çalışıyoruz burda" dedi lucy. Lan öküz sabahtan beri uyuyorsunuz zaten.

"Lan sabahtan beri uyuyorsunuz. "Lucy yüzünü buruşturdu.

Kafamı cama yasladım. Birden arkadan gelen horlama sesiyle tüm kafalar oraya döndü. Birden herkes gülmeye başladı. Lena bide ben horlamam diyorsun ya.

♣♣♣♣♧♧♧♧

Ben dışarıyı izlerken justin radyodaki şarkıya eşlik ediyordu.

Arabanın durmasıyla justine döndüm." Kızlar bundan sonrasını yürüyeceğiz" ah hadi ama.

Kızlarla birbirimize bakıp off'ladık. Justin o mütüşlü gülüşünü bize bahşetti.

Arabadan inip justini ve kızların inmesini bekledim. Çok geçmeden onlarda geldi. Taylor yanıma gelip koluma girdi.

"Hadi gidelim" kızlar yolu biliyor muydu?

"Siz yolu biliyor musunuz?" Taylor güldü ve arkaya dönüp kızlara ve justine baktı.

"Evet, hani biz her yaz şu yaz okuluna gidiyoruz ya" dedi bana bakarak. Kafamı evet anlamında saladım." Işte biz o zamam kampa geliyorduk" acaba daha ne yalanlar söylediler bana.

Ben kafamı eğmiş ayaklarıma bakarken taylor'ın durmasıyla kafamı kaldırdım.

Yuvarlak bir girişi olan. Taşlar vardı. Yanlarında duvar yoktu. Taşların üstündeki yeşil yosunlar vardı. Güzel bir görüntü vardı.

Ben düşüncelerimle boğuşurken taylor'ın beni çekmesiyle kendime geldim. Birlikte ordan geçtik. Biraz daha yürüdükten sonra kamp evlerine benzer evlerin olduğu bir yere geldik.

"Ee burda kimse yok" dedim arkamı dönüp kızlara ve justine. Justin yamuk bir gülüş gönderdi bana.

"Merdandalardır. Herkez seni çok merak ediyor." Dedi. Yanıma gelip elini belime koydu ve beni yönlendirdi. Kızlar arkadan kıkırdarken ben kalp krizinden oluyorum.

Ben sadece ayaklarıma bakarken birden bir gürültü toptu. Kafamı hemen kaldırdım. Bir çok kişi vardı. Nerden bakılırsa 150-200 kişi vardı.

Ben şaşkın şaşkın etrafa bakınırken yanıma biri geldiğini hissetmemle o tarafa döndü. Hadi canım o at adam mı ve benim tarih öğretmenim bay. Blake. Ben ona şaşkın şaşkın bakarken o bana güldü.

" bay blake siz... bildiğiniz at'sınız" dedim. Bay. Blake gülmeye başladı." Biliyorum andromeda. "

"Sonunda geldiniz meda"

"John" yana döndüm. John bana sırıtarak bakıyordu. Koşup john sarıldım. Oda hemen kollarını belime sardı.

John'la ayrılıp gülümsedik birbirimize. "Meda gel seni kuzeninle tanıştırayım" ah benim bide kuzenim vardı dimi.

"Tamam" dedim bir fısıltı misali. Elimi kaldırıp onun sarı saçlarını karıştırdım. "Hey saçlara ellemek yok" saçlarından kurtardı ellerimi.

Arkası dönük bir çocuğun arasında durduk." Percy" dedi john. Çocuk bize doğru döndü. Hadi be bu benim kuzenim mi? Oha taş lan çocuk.

"Merhaba percy"dedim çekingen bir şekilde. " merhaba andromeda"

"Bana meda diye bilirsin" ona karşı en güzel gülümsememi gönderdim. Oda bana karşı içten bir gülümseme gönderdi.

♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧

SELAM!!! Ay çok mutluyum selenanın yeni şarkı klibini izleyip izleyip duruyorum. Çok güzel ln. Selena çok seksi ln o klibinde. Neyse inş beğenmişsinizdir.

Multi:percy

Bye,bye...

ÖLÜMSÜZ MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin