2.BÖLÜM

53 2 0
                                    

Gözlerimi açtığımda beyaz bir tavanla karşılaştım. Etrafa bakındığımda buranın benim odamdı. Ben buraya nasıl geldim. Yatakta oturur pozisyon aldığımda başıma giren ağlarıyla yüzümü buruşturdum ve elim refleks olarak başıma gitti.

Yataktan kalkıp kapıya doğru yürüdüm. Kapının ardından gelen ayak sesleri durmama sebep oldu. Her adım da bayılmadan önce olanlar aklıma ışık hızıyla geliyordur.

"O zeusun kızı andromeda" beynimin içinde sadece şu dört sözcük vardı. Sanki bozuk pilak gibi ikide bir beynimin içinde yankilaniyordu.

"O zeusun kızı andromeda"

"O zeusun kızı andromeda"

"O zeusun kızı andromeda"

Beynimde yankı yapan kelimeyle şoka uğramam bir oldu. Bu olamaz benim babam ben daha doğmadan ölmüş.

Kapının birden açılmasıyla kafamı oraya çevirdim. Gelen john'du.

"Meda dinlenmem gerek"john bana doğru bir adım atmasıyla bende bir adım geriledim.

"Meda iyi misin? "John bana doğru elini uzatmasıyla kendimi geriye cektim.

"Sakın dokunma bana" gözlerimin domasıyla etraf bulanıklaşmıştı.

" meda bak iyi değilsin, zaten başını çok kötü çarptın." Bana doğru bir adım daha attığında ben daha çok geriledim.

"Dokunma! O..oo yaratıkta neydi. Ve dediği şey dogru mu? Ben ş...şşu zeusun kızımıyım? Bunu bana nasıl söylemezsiniz. Peki annem o nasıl söylemez!!!" Ağlamam dahada siddetlendi.

John bana doğru bir, iki adım daha attı. Ellerimi kaltırıp göğüslerine yumruklar vurmaya başladım. Kendimi ilk kez böyle güçsüz hissettin.

Jonh ellerimi tutup durmamı sağladı. Kafamı kaltırıp john'a baktım. Ellerini kaltırıp yüzüme koyup, okşadı.

"Meda, bebeğim tamam anlatıcam." Benim ağlamama hıçkırıklarda eklenince john eliyle göz yaşlarımı sildi."şşş tamam ağlama. Gel oturalım şöyle"

John beni yavaşça arkamdaki yatağa oturtup,kendiside çalışma masamın sandalyesini alıp karşıma oturdu. Kafasını eyıp elleriyle oynamaya başladı.

"John başla artık" kafasını kaldırıp bana baktı. Hadi başla. Derin bir nefes alıp ağzını konuşmak için açtı ama sonra vazgeçip geri kapattı.

"Andromeda, kardeşim bunu sana nasıl anlatsam bilmiyorum ama artık zamanı geldi. Seni buldular." John gözlerimin içine bakarak devam etti."nerden başlasam bilmiyorum... "

"John anlat artık. L..lütfen" yeniden ağlamaya başladım.

"Tamam. Annen ve baban. Daha doğrusu tanrı zeus. Her tanrının çocukları vardı. Ama sadece 3 büyük tanrının çocukları birbiriyle bağlantısı vardır, yanı kuzenler. Zeus, posedon ve hades. Bu üç büyük tanrının sadece bir çocuğu vardır. Ama sadece zeus ve posedonun çocuğu vardır. Olimpos'un tek varısı sensin andromeda. V senin kuzenin percy var. O posedonun oğlu. Posedon senin amcan gibi bişey ışte. Ha bide hades var. Oda senin amcan sayılır. Baban onu yer altına, yani cehenneme gönderdi. Onun çocuğu yok. Biz öyle biliyoruz. Baban anneni uzun zaman takıp etmiş ve sonrs tanışmışlar. Sonra zaten sen olmuşsun. Baban seni korumak için herşeyi yapıyor ama ne oldu bilmiyorum seni buldular. Seni hemen kampa götürmeliyiz" dedi ve arkasına yaslandın. "Ohh be sonunda söyledim"

Ne yani şimdi ben olumposun tek varisimiyim. Aman tanrım. Bi dakika o götürmeliyiz derken. Daha kim biliyor.

"Götürmeliyiz derken?"

"Şey ya bizimkiler. Lena, taylor, lucy. Onlarda yarı tanrı. Bende yarı tanrıyım" gözlerimi faltaşı gibi açıldığına eminim. Kızlar bunu bana nasıl söylemezler ya.

" ne bizim kızlarda mı biliyordu be bana söylemedi." Ayağa kalkmamla başımın dönmesi ve oturmam bir oldu. John hemen yanıma gelip beni yatağa yatırdı.

" ah be meda demedim mi ben sana yat dinlen diye. Sen yat uyu biraz sonra yola çıkarız tamam bebeğim" üstüme yorganı örtüp anımı öptü.

Kapının kapanma sesiyle gittiğini anladım. Herşey bir anda gelişmişti. Babanın Antik Yunan'lı bir tanrı olduğunu öğrendim ve arkadaşlarımın tanrı çocukları olduğunu öğrendim. Ne kadar güzel bir gün dimi.

□□□

Kapıyı açıp merdivenlere doğru yürüdüm. Aşağıdan televizyonun sesi geliyordu. Basamakların sonuna geldiğimde ilk taylor'ı gördüm. Beni görünce hemen ayağa kalktı. Taylor'ın ayağa kalktığını görünce tüm kafalar bana döndü. Annem beni görünce hemen ayağa kalktı. Herkezin yüzünde bir endişe vardı.

"Kızım iyi misin? "

" bilmem. Babamın bir tanrı olduğunu öğrendim. Sonra a en yakın arkadaşlarımın yarı tanrı olduklarını öğrendim. Bunların dışında çok iyiyim."
Lena bana yanıma gelip elimi tuttu.

"Andromeda biliyorum bize çok kızgınsın. Ama bizde böyle olsun istemedik. Annenin bir suçu yok o seni korumak için sana söylemedi. Bizde öyle. Zaten istesekte söyleyemezdik. Sen 18 yaşına girene kadar kimse birşey söyleyemezdi. Kural bu." Dedi lena. Hadi ama siz nasıl biliyorsunuz yarı tanrı olduğunuzu.

"Peki siz nasıl biliyorsunuz ?" Lena ve diğerleri gülmeye başladı.

"Meda biz senin gibi kardeş tanrılardan birinin çocukları değiliz." Doğru ya ben zeusun kızıyım. Egom tavan yaptı lan.

"Tamam anne bana şu olayı bide sen anlat" annemin yüzündeki endişe birden gitti ve bana karşı gülümsedi.

"Tamam kızım gel otur."

□□□

"Bebeğim atkını aldın mi? Ha bide unutmadan senin şimdi dudakların çatlar nemlendirici rujunu al yanına"annem iki saattir kafamın etini yedi. Yok nemlendirici, yok telefon şarzi, yok vücut kremi. Alt tarafı yarı tanrıların olduğu bir kampa gidicez.

"Anne tamam aldım. Hadi gidelim artık" dedim kızlara dönerek. Kızlarda bıkmış olmalı ki bir oh çektiler.

Annem bana gelip sıkıca sarılıp öptü. "Kendine dikkat et bebeğim. Gittiğinizde beni ara tamam mı? "

Kızlardan onaylar şekilde mırıltılar çıkardılar." Tamam anne ararım. Hadi bay"

Sonunda evden çıka bildik. Yanlız bizim arabanız yok lan.

"Kızlar yanlız bizim arabamız yok. Nasıl gidicez oraya?" Lucy sırıtıp elini ağzına götürüp istik çaldı. Sol taraftan gelen araba sesi ve farıyla hepimiz oraya döndük. Yok artık o rang rover mi ? Hadi canım.

Araba tam önümüzde durdu.
Biz birbirimize bakıp kim bu diye düşünürken lucy etrafa 'ben herşeyi yaparım' bakışlarını atıyordu.

Arabanın camı açılmasıyla hepimizin kafası oraya döndü. Sürücüyü görmek için biraz eğildim. Hadi canım. Yok artık o justin mi?

"Eee kızlar binmeyecek misiniz?"

●●●●●●

Selam! Hikaye mi nasıl buldunuz? Aslında normal selena gomez hikâyesi yazacaktim ama sonra biraz değişiklik olsun dedim bende böyle birşeyler yaptım.

Multi: medanın ağlarken hali var.♥♥♥

Oy verenlere ve yorum yapanlara şimdiden teşekkürler. ★

Sizi seviyorum bye bye £

ÖLÜMSÜZ MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin