3.Deo

88 7 0
                                    

Novi dan ili za mene najgori u životu, jer ja od svih ostalih moram da poducavam ELIOTA! !!! Pre nego što je on postao popularan on je bio najpametniji ucenik i moj najbolji drug . Naši roditelji su se puno družili,  i potajno mi se sviđao ali su njega popularni matretirali. U vreme mature u osnovnoj školi pozvalo me je na ples ali u poslednjem trenutku on me je izdao i prolepsao i otisao sa  Elizabet na ples . Tada mi se cela skola smejala i odtad ga mrzim. Kada je zvonilo sa kraj poslednjeg casa otisla sam do kabineta i hrabro otvorlila vrata i videla ih zajedno i on rece : " Elizabet , ljubavi idi sad moram da se smorim sa ovom streberkom "  i Elizabet graciozno izadje. " vidi vidi koje to Zoi   Baron štrebera"  odgovori smelo " sta ti radis ovde  uopšte" upitam i da mi odgovori " pa da naucim nešto ili ću svima reci da si bila zaljubljena u mene . Odgovori  i  počeše smo sa podučavanjem. Prolazi li sati kada smo najzad završili sa podučavanjem.  Cim smo završili izletela sam iz kabineta i odjednom se sapletem i raščupana mi se kosa i ispadnu naocare . I tom trenutku izlazi eliot i kaze : " ostala si ista lepotica kao i pre " i nastade tisina i skupim hrabrosti i recem: kako to mislis " upitam ga a on počinje da mi odgovara" znaš. ...
.

Iza NAOCARAWhere stories live. Discover now