5. Deo

82 6 1
                                    

Posle par dana izašla sam iz bolnice i otisla pravac kuci. Čim smo stigli otisla sam da se istuširam i obučem čistu odeću.  Lepo je biti svez , kad odjednom neko zvoni na vratima. Otisla sam da vidim koje kad je to bio eliot sa mojim omiljenim cvecem lalama. " ovo je za tebe , izivini za ono od pre neki dan pogrešio sam nisam znao kako se osećaš ispao sam totalni kreten. " rece. Pocela sam da se smejem i odnela sam cvece da stavim u vazu. "Pitao sam se da li bi htela da odemo u setnju po šumi" upita  a mu odgovori" naravno , zadovoljstvo mi je samo da se presvučem" recem i odlazim u sobu da se presvučem.  Moja kombinacija je bila farmerke , svetlo plava majca i vuneni čemperi na kraju duboke patike . Dok smo išli po šumi pričali smo o raznim temama i osecala  kao da mi opet najpolji prijatelj . U tom trenutku okliznula la sam se i pala na njega. Malo je falilo da se poljubio.  Ustala sa njegovog mišićavog tela. " Izvini za pad na tebe zao mi je bilo je slucajn... i poceli smo nežno da ljubimo bilo je prelepo i malo čudno za mene jer je to bio prvi poljubac u mom životu.  Pocela je da pada kisa i brzo trcali  do moje kuće . Stigli smo pred moju kuću niko nista nije rekao  samo me ispratio i otisao svojim kolima kuci. Otisla sam da spavam.  Danas je bilo prelepo i malo smo se zbliži.

Iza NAOCARAWhere stories live. Discover now