.planlar .

64 6 6
                                    

Yine hergün olduğu gibi onu düsünüyorum , cansunun seslenisine kadar nuuurr hadi kaldır basını tenefüz zili caldı duymadın mı ? Manyak daha onu kesiceksin dedi.
Cidden halim yok cansu onu gördükce daha kötü oluyorum dedim . Peki deyip yanıma oturdu . Oda basını  sıraya koyup gözlerini yumdu aslında oda ben gibi mutsuz sadece mutlu gibi davranmaya calısarak beni mutlu etmeye calısıyordu. Canım benim ya tek kardesim . Bi süre gözleri kapalı durdu . Dayanamayıp hadi ya nur gidelim sen onu gormessem aksam uyuyamassın hadi dedi. Kabul ettim cünkü onu gormedigim gün nefes almak bile istemiyordum . Ya sizce degermi ya bu kadar sevmeye deger mi ha degermi diye soruyodum kendime , bu sırada okulun bahcesinde telefonuna bakarken gördüm onu of allahım o cool luk nedir ya o saclar o gözler o dudak lar bence degerdi bu kadar sevdigime , onu bu kadar sevdigimin herkez farkinda dünya bile farkında ama sen degilsin demek istiyorum . Acaba ne derdi . Cekil kenara ufaklık mı derdi . Yoksa sadece gülüp gecermiydi , ona su soruyu sorsam SEVMEK Mİ ? SEVİLMEK Mİ ? diye acaba hangisini secerdi ? Cansunun hadi gidiyoruz demesiyle kendime geldim . Resmen bir ruh gibi geziyordum ortalıkta , bu tiple zaten beni fark etmezki cirkin kızda degilim aslında belki sever ya belki birazcik . Diye dusunurken bi ders daha gecmisti . Cansu birden konusmaya basladı . Kanka seni bastan yaraticaz ve onun gittigi kulüpe göndericez kendini farkettirmek te sana kalmış böyle olmaz ki ya hergün hergün gına geldi . Hahahaha diye bir kahkaha attık fikir hosuma gitmisti sonunda o varsa yapamayacagım hic birsey yok dedim . Tabiki kardesim dedi ama önce alısverise gitmemiz lazım dedi . Oleyyhh diye bagırdık . E tabi biraz dikkat cekmis olabiliriz shhshshs okul cıkısı olmustu . Hemen yurda gitmistik bu arada biz ayni odada kaliyoruz cansuyla yurtta ailemiz aylık gönderiyo öyle geciniyoruz . Yurda geldigimiz de cansu benim mini bir elbisem vardı siyah aslında onuda giyebilirsin aylıgını harcamazsın hem dedi. Olur dedim. Elbiseyi dolaptan cıkardı ve verdi . Giyindim ve baya kısaydı fizigimede yakısmıstı . Geceye elbisem hazırdı cansu sacımı yaptı kıvırcık dogal olmustu saclarım makyajım ise gözlerim siyahtı ve ince eyeliner cekmistim, rujumuda bordo sürdüm . Cansu beni görünce öf güzellik deyip güldü. Cansuda sacalrını salmıs siyah diz üstü belden kemerli bir elbise giymisti . Ve artık hazırdık acaba beni beyenicek ve dikkatini cekicek miydim umarım öyle olur diye umuyordum .

Lütfen voteleyin diger bölümler cok güzel olucak sizi pisman etiycem acaba gece kulubunde ne olucak yorumlarınızı bekliyorum :)

Lütfen vote 👍👍

Sevmek Mi ? Sevilmek Mi ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin