Part 4

658 13 2
                                    

+18!!!!Homoszexuális erotikus jeleneteket tartalmaz a fejezet. Ha nem tetszik ne olvasd.

Harry

Már három hete jól megy minden az életemben, és nyugalom vesz körül. Louist egy másfél hét után kiengedték a kórházból, miután megállapították, hogy teljesen egészséges. Azóta folyton ápolgatom a házamban. Az internetről még egy szexi ápolónői ruhát is rendeltem, ami tegnap érkezett meg.
Most épp abban feszítek, s szomorúan megállapítom, hogy nincs mellem. Pedig ha lenne tisztára olyan lennék mint egy lány. A ruha rövid, a fenekemet is alig takarja el, elöl mély kivágás díszíti. Hogy ne nézzen ki olyan hülyén, megfontoltan rendeltem mellé egy csipkés melltartót és szilikon műmellet. Gyorsan előkotrom őket a dobozból, amiben hever még ezeken kívül is pár dolog. Sietősen felveszem és belerakom a szilikont. Igaz még így sem az igazi a mérete az álcicijeimnek, de legalább csajosabb. Visszapillantok mi jó található még a dobozban. Áhh, igen a melltartóhoz, színben passzoló csipkés férfi tanga. Azt is magamra kapom. Megpördülök párszor és elégedetten elmosolyodok. Louis imádni fogja. Már régóta tervezgetem ezt az estét, már mióta kijött a kórházból. Azt akarom, hogy érezze mennyire különleges és hogy mennyire szeretem. Ezért az egész mai este róla fog szólni, csakis kizárólag róla. Most kivételesen nem én leszek a domináns fél a szexben, de nem bánom, hogy így döntöttem, csak azt szeretném, ha Lou olyan jól érezné magát mint még soha. Ezért is fogom először meglovagolni, majd...Erről gyorsan eszembe jut hogy ki kell még tágítanom magamat, ha nem akarok azzal bajlódni, hogy leálljunk az előjátékban az én kinyújtásommal, vagyis a kényeztetésemmel. Az előjáték is csak róla fog szólni. Gondolataimba merülve ülök le, majd a számba veszem egyik ujjamat és lassan szopogatni kezdem. Fokozatosan növelem az intenzitást és a sebességet, majd a második ujjamat is hozzáadom. Elképzelem, ahogy Louis szerszámával csinálom mindezt és rögtön elmosolyodok. Végül türelmetlenül a nyílásomhoz vezetem a két ujjam és lassan magamba hatolok velük. Azonnal felnyögök, de próbálok halk maradni, nehogy Boo felébredjen. Elkezdem ki-be mozgatni az ujjaim, és kéjesen nyögdécselek miközben gyorsabb tempóra váltok. Ollózgatok ujjaimmal, majd feldugok egy harmadikat is. Már alig bírom visszafogni magam ezért eszem vesztve őrült tempóban kezdem el kefélni a fenekemet. A kéjtől csak nyögni és sóhajtozni tudok, ahogy egyre erősödik. Érzem, ahogy testem pillanatról pillanatra közelebb kerül a kielégüléshez. De megállok és kihúzom magamból ujjaim. Megmosakszom mégegyszer, majd kimegyek a fürdőszobából. Megkeresem a lázmérőt meg a kis orvosi táskát, majd belépek a hálószobába.
Louis álmosan rámpillant, majd azonnal felpattannak a szemei. Mégegyszer végigmér, ezúttal sokkal éberebben mint előtte.
- Tetszik, amit látsz? - kérdezem pimaszul, majd megpördülök párszor előtte, hogy hátulról is lásson. Ő csak csillogó szemekkel bólint és látom a takarón keresztül, hogy feláll neki. Diadalittasan folytatom az utamat az ágy felé, ahol izgatott szerelmem fekszik.
- Na és hogy érzi magát a betegünk? - incselkedem vele mikor odaérek. Riszálom a seggemet majd megmérem a lázát. - 36.7. Az pont jó. Érzel bármi fájdalmat bárhol?
Hevesen rázni kezdi a fejét majd úgy tűnik hirtelen meggondolta magát, mert egyszercsak bólogatni kezd.
- Igen, igen. Idelent furcsa érzésem támadt. - mutat az ágyékára. - Tudna rajtam valahogy segíteni, ápolónő?
- Meglátjuk mit tehetek. - válaszolom készségesen, majd egy hirtelen mozdulattal ráülök a csípőjére. Körkörösen mozgatni kezdem, miközben a páciensem fölé hajolok. Rákacsintok, majd megcsókolom. Ahogy ajkaink összeérnek felnyögök és rögtön beengedem a számba a nyelvét. Heves csókcsatát vívunk majd lihegve válunk el, levegőt venni. Újra lesmárolom, de ezúttal nem vad a csók, hanem érzéki. Kellemes bizsergés fut végig a gerincemen, s majd a testemen keresztül mikor elmélyítjük. Apró puszikkal haladok lefelé a testén. Mindvégig a szemébe nézek s intenzíven bámulunk egymásra. A mellbimbóihoz érve tovább elidőzök, szívogatom őket, meg a kezemmel morzsolgatom is. Elégedett sóhaj a válasz a tevékenykedésemre. Lejjebb csúszok majd lerántom róla az alsónadrágot és pizsialsót, amiben mostanság szokott aludni. Kezembeveszem meredező férfiasságát és húzok rajta párat kezdés gyanánt. Erre Lou csak felnyögni tud és idejét látom annak, hogy a számba is bevegyem. Először csak a makkját engedem be a szàmba, szívogatom, nyelvemmel mintákat rajzolok rá majd mélyebben beemgedem a szàmba. Ütemesen kezdek fel s le mozogni rajta, többnyire teljesen mélytorkozva.
- Ohh Hazza, ahh! - nyögdécseli alattam. Végig a szemébe nézve szopom tovább és közbe a kezeimmel a heréit izgatom. Egyre szaporábban veszi a levegőt, úgyhogy a lassítás mellett döntök. Kiengedem a számból a szép nagy faszát és elkezdek vetkőzni. Louis ledermedten fekszik alattam és megigézve bámul rám. Miután minden ruhadarabtól megszabadulok, húzok még párat Boo hosszán majd lassan ráülök. Amint teljesen bennemvan megállok pihenni, s csak sóhajtozni meg nyögni tudok a csodálatos érzéstől, ahogy teljesen kitölt. Pár pillanat után körkörösen mozgatni kezdem a csípőmet, amire vágyakozó nyögésekkel válaszol s fel emelgeti az ölét. Huncutan rávigyorgok majd fel és le kezdek mozogni a hosszán. Louis kezével a lepedőt meg a seggemet markolgatja, amellyel hangos nyögéseket vált ki belőlem. Erre én gyorsabban kezdek el pattogni a farkán amitől majd' megőrül, s ugyanabban a ritmusban ő is mozgatni kezdi a csípőjét. Így erősebben csattogunk össze, s a szobát megtöltik a vágy és a szex édes hangjai. Előrehajolok és a mellkasán támaszkodom, s mikor hirtelen a prosztatámat találja el felsikoltok. Loura nézek, aki gonoszan vigyorog, msjd újra és újra eltalál az érzékeny pontomon.
- Gyorsabban, ohh bassza meg Harry, gyorsabban! - követeli, mire csak megrázom a fejem.
- Én, ahh, nem tudo-ooh-k ennél gyorsabban, ahh. - nyögdécselem s érzem hogy közeledek a csúcshoz. A testemben mintha vér helyett láva folyna. Hirtelen megfordít minket, így ő van felül, kegyetlenül baszni kezd. Mostmár csak sikoltozni tudok s figyelmeztetem hogy mindjárt elmegyek. Érzem, hogy nem bírom tovább, elönt a forróság, ahogy az orgazmus végigsöpör rajtam. Lou nevét sikoltva ráélvezek kettőnk izzadt mellkasára. Egy pillanatig csillagokat látok, de Louis még most sem kímél, folyamatosan teljes erővel csapódik belém majd megremeg és végül a nevemet nyögve belémüríti az ondóját. Lök még párat, ahogyan kilovagolja az orgazmusát, s végül kicsusszan belőlem.
- Köszi, Haz! Mostmár sokkal jobban vagyok.

Yaay kész lett, habár 1 nap késéssel.
Jujj én most nagyon örülök a kis baby Tommonak. Nagyon várom, hogy lássak róla képeket. És szentül hiszem hogy Larry ettől még nem lesz kevesebb, vagy kevésbé valósabb.
Én igazából remélem ez a baba szétcseszi a Lounielle "kapcsolatot".
Ti mit gondoltok ?

The break | Larry | magyarWhere stories live. Discover now