Sabah şu lanet alarmın sesiyle uyandım. Kim sabah lanet bir makinanın sesiyle uyanmak ister ki!?
İçimden birkaç küfür savurup yataktan kalktım. Başım ağrımıyordu bu iyi ama bugün okula gitmek zorundayım. Yoksa derslerden eksik kalırdım. Banyoda ki işlerimi bitirdikten sonra hemen üzerimi değiştirdim ve kahvaltı yapmadan evden çıktım. İçimde tuhaf bir his vardı. Daha fazla oyalanmadan okula vardım. Bugün okulda o pisliği ve Cenk'i görmemiştim. Acaba neredeydiler? Ya Cenk'in başına kötü birşey geldiyse? Ya hastalandıysa? Ya kedisi onu yediyse? Kabul ediyorum sonuncusu saçma oldu. Arkanı döndüğümde Aslı'da buraya geliyordu.Naber Sıla?
Kötü diyelim
Neden?
Kaplumbağa deden! Neden olacak Cenk okula gelmedi ya başına kötü birşey geldiyse!?
Hop hop sakin ol deli kız
Kapa çeneni!
Sıla sakin ol
Solo sokon ol! Nasıl olabilirim!!
Aaa yeter ama. İnsan gibi bir soru sorduk böyle cevap vereceğini bilseydim sana hiç bulaşmazdım. Diyerek Aslı yanımdan uzaklaştı. Amannn banane 1 günü bulmaz barışırız.2 HAFTA SONRA
Hani size demiştim ya "1 günü bulmaz barışırız" diye. Öyle olmadı. Aslı o kavgadan sonra bana çok kızdı ve bir daha aramadı. Benim özür dilememi bekliyor. Aslı haklı olduğu konularda hep özür bekler. Ve bu konuda o haklı. Her ne kadar o gün kötüydüm diye ona bağırma hakkım yoktu. Ondan özür dilemeye çalışıyorum ama yüzüme bakmadan gitmişti. Zaten telefonlarıma da cevap vermiyordu. Sizce de fazla abartmadı mı? Bence çok abarttı . Hem ondan özür de dilemeye çalıştım. Hem ben o gün regl olmuştum. Sinirliydim zaten. Hem zaten onun arkadaşları var beni bu 2 hafta da çok çabuk unutmuş. O bana böyle yapıyorsa bende yaparım!252 kelime oldu.