Günlerden Pazartesiye.Zilin çalmasını bekliyordum.Matematik dersiydi. Dünyanın en sıkıcı dersi.Offffffffffffff ÇOK SIKICI.Bu dersten nefret ediyorum.Neyse nihayet zil çalmıştı. En iyi arkadaşım ile koridorda yürürken bir anda onu gördüm , hayatımın aşkını. Çok yakışıklı.Kalbim güm güm atıyor, ne yapacağımı şaşırıyorum. Ona baktığım her saniye başka bir gezegene gidiyorum. Arkadaşım yoluna devam ederken ben tek başıma orada kaldım en sonunda arkadaşım beni gördü ve bana seslendi.
-----Hadi gel Sıla
----- Aaaa tamam geldim.
O çocuk ta bana bakıyordu hayatımın aşkı.Sanki top model dergisinden fırlamış gibiydi . Neyse bu akşam Aslının partisi var ve bütün sınıf geliyor ve benim de orada olmam lazım o partiyi kaçıramam. Neyse eve gitmeden hemen kuaföre gittim.okuldan geldikten sonra hemen kuaföre gitmem lazımdı çünkü bu akşam için saçlarımı ombre yaptıracak. İlk kez saçlarımı ombre yaptıracak tım. Çok heyecanlıydım.
Saçlarımı ombre yaptırmak için annemden zor olsa da yine de izin alabilmiştim. Bu gece çok güzel olacaktı. Kuaför saçlarımı yaparken ben de biraz genç kız dergisinden birkaç tüyo almıştım. Saçlarım yaklaşık 1 buçuk saatte bitmişti. Saçlarım hayalimdeki gibi olmamıştı ama yine de buna razıyım. Partiye son 1 buçuk saat kalmıştı. Hemen eve gittim. Kuaför evime biraz uzak olduğu için taksiyle gitmiştim . Saçlarımın bozulmasını istemiyordum. Eve vardım. Evde kimse yoktu bunun için hemen odama çıkıp hazırladım. Üstüme beyaz çiçekli bir elbise giymiştim .Partiye bugün gördüğüm çocuk ta geliyordu. Ne garip hoşlandığım çocuğun adını bile bilmiyordum. Neyse makyajım da hazırdı. En güzel parfümümü seçip sıktıktan sonra Aslılar'ın evine hızlıca gittim. Acaba partide ne olacaktı ?