Pengakhiran percintaan.
Sikit demi sedikit perasaan rindu dan sayang terhadap Andy muncul kembali...Anna tidak dapat menyangkal rasa cintanya terhadap Andy..Sebuah pertemuan telah diatur oleh Andy dengan niat untuk melamar Anna sebagai suri hatinya. Makan malam yang dihiasi lilin dan berlatar belakangkan muzik..diatas meja telah tersusun rapi makanan dan sejambak coklat yang diletakkan pada bungkusan seperti bunga. Anna sungguh manis dengan mengayakan pakaian seperti cinderella membuatkan hati Andy berdegup kencang. Ayat telah disusun rapi supaya tidak ada kesalahan yang bakal dilakukan.
"Terima kasih sebab sudi datang. Saya bersyukur awak datang harini."kata Andy.
"Eh..takpe saya datang pun sebab nak makan. Lagipun tak baik susahkan orang yang dah sibuk-sibuk sediakan semua perkara macam ni kan.."selamba Anna
"Baikla.kita makan dulu lepastu saya ada perkara nak dikatakan dekat awak."Setelah selesai menjamu makanan..Andy mengatur kata katanya..
Sambil melutut di hadapan Anna
"Sudi tak awak memaafkan saya dan terima saya kembali?! Sudikan awak menjadi princess dihati saya?" kata Andy.
Anna terkedu dan tak mampu mengungkap sebarang kata kata.Andy terlalu berharap dan dia tidak mahu kehilangan kekasih hatinya itu.Setelah beberapa tahun
"Bi....! You dekat mana??! Tolong laa I kejap angkat barang ni..dah la berat pastu You tinggalkan I tuk angkat semua ni sorang??!" Dengus Anna.
"Hahahha...kejap sayang.I tengah buka pintu ni ..kunci ni boleh pulak taknak buka.."Di ruang tamu
"Bi..sayang mengharapkan kebahagiaan akan berpihak pada kita yew..I love you. Sayang dah maafkan bi dan muahhh.." Anna menghabiskan kata katanya dengan mengucup pipi suami yang kacak itu.
"Huh..first time sayang buat macam tuh.! Nak lagi?! I love you too..I promise i will never neglect you.." kata Andy
Andy memeluk erat tubuh isterinya dan mencipta suasana yang romantik.Terima kasih bagi semua pembaca...saya akan teruskan menulis dengan karya yang lain pula...bagi yang rasa cerita ni best comment la sikit..saya hanya memendekkan cerita ini dan tiada unsur yang melampau. Saya harap anda semua teruja dan suka dengan cerita yang saya terbitkan.
YOU ARE READING
Cinta Cik Polis Dan Si Penjenayah
RomancePertemuan yang tak diduga membuakkan putik-putik cinta terhadap jejaka bernama Andy. Daripada kerja penangkapan penjenayah yang paling popular diseluruh "geng" jenayah bertukar kepada cerita romantik terhadap cik polis. Ketampanan yang tak dapat dis...