Jeg vågnet op og så mig i spejlet der var intet blod og Jeg ånden letter op. Det var fuld månen i går aftes og min slags plejer ikke at kunne styre sig på en fuld måne. Jeg havde ikke dræbt nogen så vidt jeg ved, men jeg har ikke været ulv særlig længe. Jeg ved ikke hvem der bed mig eller om der er andres som mig i byen. Jeg bor i Lychills sammen med min far jeg havde engang en mor og 2 brødre, men de døde i en bil ulykke for 4 år siden. Jeg hedder forresten Katherina, men alle kalder mig bare for kat jeg er 16 år. Jeg har kun en ven hun hedder Isa (isabella) og vi er de mærkelig på skolen og vi havde kun hinanden som venner. Hun ved ikke at jeg er en ulv det er der ingen der ved måske burde jeg fortælle hvordan det hele skete
Jeg var på mit værelse og gjorder mig klar til en fest i skoven. Der var fest fordi at fodbold holdet havde vundet over Californias fineste skole. Jeg havde virkelig gjordt mig umage med makeup og valgt de fedeste tøj. min telefon ringet det var isa
K: Hey isa hvad så
I: Hey. Er du klar
K: jep har fundet det fedeste tøj nogensinde
I: uh glæder mig til at se det. Står ude for dit hus
K: okay kommer om lidt
Samtale slut
Jeg gik ud af mit værelse og sagde farvel til min far som råbte efter mig "du skal være hjemme kl 1" jeg så isa stå og kikke på sin mobil ude på vej og løb en til hende " Hey isa" " kat wow du havde ret det tøj er for lækkert" vi grinede. Vi kom hen til festen ingen lagede mærke til os ( som sædvanligt) jeg gik hen mod "baren" og købte to øl( og ja jeg ved godt at vi ikke var gamle nok men fuck det når man er til en feste skal man havde det sjovt) vi havde været til festen i en times tid da skoles diva kom Josefine Hun var altid efter os " nå nå nå ser man det freaksne er ude og danse" sagde hun næsvist. Vi stopped med at danse og så på hende da hun sagde " i ser ud til at have det varmt her nu skal jeg køle jer ned" sagde hun og tog en øl og hellede den ud over isa. Musikken stoppede og alle kikkede på osman kunne se at isa var ved at græde. Hun løbe ind i skoven og jeg fulgte efter hende" ISA HVOR ER DU" råbte jeg, men jeg fik intet svar. Jeg gik længer ind i skoven og blev ved med at råbe på hende da jeg lige pludselig hørte en lyd. Jeg kiggede bag ud jeg kunne ikke se noget, men lyden var der stadig " hallo er der nogen" min Stemme rystede. Jeg var bange "isa er det dig" jeg fik intet svar. Jeg vendte mig rundt på hælene og begynde at løbe hurtigere og hurtigere og jeg kunne hører at "den" stadig var efter mig.
jeg faldt over en gren og min læbe begynde at bløde jeg vendte mig om og lå på ryggen da jeg så den. Den havde rød glødende øjne og skarpe tænder den var ikke ligesom jeg er nu den var meget ulv, men stadig menneske agtigt. Jeg var bange, men jeg kunne ikke bevæge mig jeg var bogstaveligttalt stiv af skræk. Der gik kun få sekunder, men for mig var det som om der gik fler timer. Han bed mig i armen og lige pludseligt var lammelsen over måske var det smerten jeg ved det ikke, men det gjorder fucker ondt og jeg skreg af smerte. Det næste jeg kan huske var at isa rystede i mig jeg var besvimede af smerten, men der var ikke noget mærke efter bidet og såret på min læbe var væk, men blodet var der stadig så jeg vidste at det ikke var noget jeg bare havde drømt.
YOU ARE READING
The Wolf in me
ParanormalPigen kat her kun sin far tilbage efter at hendes mor og brødre død i en bil ulykke nogen år efter ulykken sker der noget med hende der vil ændrer hendes liv for evigt Hvad sker der med kærligheden, Hvad sker der med venner, Hvad sker der med fami...