Sleep over

45 3 2
                                    

Jeg var på vej over til isa da jeg fik en mærkelig fornærmelse det var som hele min krop voksede. Jeg sagde til mig selv at jeg bare var træt. Jeg kom hen til isa og hun havde fundet en hel masse varulv film vi skulle se " jeg er igang med at lave smoothies" sagde isa med et stort smil. Jeg gik ind i køkkenet med hende og fandt nogen glas "AV!" Skreg isa nærmest" bladet i en blender er skarp isa" grinede jeg" ha ha det gjorder faktis ondt" vi sad et plaster på og gik ind i stuen for at se filmene.

Vi startede med hybrid halvvejs gennem film fik jeg den samme følelse bar meget stærkere det gjorder ondt , meget ondt. Jeg gik ud på badeværelset og lige pludseligt kunne jeg lugte noget det lugtede godt. Jeg fulgte efter lugten det da jeg opdaget at det var isa der lugtede så godt jeg så ned på hendes hånd og kunne ikke tænke på andet end hendes blod der flød inden i hende. Jeg slikkede mig om munden og havde så meget lyst til at sætte tænderne i hende hun kiggede på mig og begyndte at grine

" så let kan du ikke skræmmer mig " sagde hun med et smil på læben. Hvad snakkede hun om jeg havde ikke gjordt noget for at skræmme hende. Jeg kiggede sulten og forvirret på hende" hold nu op, troede du rent faktisk at jeg ville falde for den helt ærligt jeg troede du var klogere end det" jeg var forvirret hvad troede jeg vil virke. Jeg tog min mobil frem og så mit spejl bilede og gispede jeg havde gul glødende øjne og hug tænder både fra den øverste del af munden og den nederste. Jeg tabte min mobil og skræk.

Jeg løb ud der fra og ud i skove jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre. Jeg så ned på mine hænder mine negle var blevet til klør og mine ører var blevet til alfe ører mit hovede dunkede jeg kunne høre alt. Jeg kunne lugte alt, men hvad der virkeligt fangede mig var lugten af blod. Jeg havde lyst til at flænse alt op ikke fordi jeg har lyst til at drikke det som en vampyr eller spise kød jeg havde bare så meget lyst til at flænse nogen op eller rive deres hoved af.

Jeg kunne hører noget. Der var nogen ude i skoven. Jeg fulgte lyden og kommen til et telt det var en dreng og en pige. Jeg kunne hører deres blod pumpe rundt i kroppen på dem og jeg kunne hører der hjerte slå. Jeg havde lyste til at rive hjertet ud på dem jeg gik stille over til deres telt og jeg kunne se at de kysede. Alt jeg kunne se var rødt undtagen for dem de havde en anden rødlig farve årh hvad jeg ikke ville gører ved dem hvis jeg fik fingrene i dem. Jeg åbnede stille telt døren og da de så mig skreg de, jeg gik stille over mod dem og knurrende af dem jeg hev fat i pigen..........
⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜
Håber i kunne lig kapitlet hvis i gerne vil have at jeg laver et til så skriv i en kommentaren

The Wolf in meWhere stories live. Discover now