Ay şimdi cildiricam bu kız tam bi mal nasıl bu kadar yürüyen ego olmayı başarıyor anlamıyorum abi geberticem hayir yani tam bi yapışkan. Ya o kadar yuzsuz ki. Aa siz kimden bahsettigimi bilmiyorsunuz aslında bende bilmiyorum. İlk iş günümde ilk yakışıklı cocugu kapan das gibi bi hatun ama su tiplerden hani kovarsin kovarsin gitmez. Hayır abi hatunda hatun yani. Şimdi hak yemek yok kızım Beril. Adım beril ve o kızın bacak boyu yla kendi boyum eşit şimdi diyeceksiniz ki bu kıza neden bu kadar tiksin şimdi anlatıyorum.
Sabah sabah boktan bi şirkette insan kaynaklarında çalışıyorum yanımda da olunesi gamzeli yakışıklı boylu poslu bu çocuk var ama ben buna nasıl ölüyorum her konuşmada eriyorum bildiğim. Ama o sictigimin kızı 1 hafta içerisinde aramıza girdi. Bir gün yine bilgisayarı bilerek bozdum (bunu genelde çocukla yakın olmak için yaparım.) Bi ses duydum beynimi dititidi yaptı sabahın 7'sinde is görüşmesine geldi sictigimin kızı ama benim oğlan bu kıza öldu yani Ayy ben yardımcı olurumlar. Sizi kesin aldiririmlar. O kızı elinden hızla tutup o oturduğumuzda osuruk sesi gibi çıkaran koltuklardan birine otturtum ama kız olmama rağmen bildiğin yavsicaktim o kıza dümdüz saçlar bembeyaz ten siyah göz kız harikaydı. Ama ben yakisiklimi bu surtuge kaptirmaya hiiic ama hic niyetim yoktu. Sordum "Hangi pozusyon için gelmiştin diye " (küçümser bi tavirla) onun cevabı bildiğin azima etti yikilmam oldu. "Seyyyy ben zaten buraya atandimmmm daa insan kaynakları şefi olarak ama bana yardımcı olucakmiss berkcigimmm" dedi ulan ben bu kizi vallaha billaha yollarım lan bu sictigimin sahte sarisini mi bana seflik edicek. Hemde berkcigimmmm ne amk sen kimsin de benim yakisiklima ismiyle hitap ediyorsun dondum kaldım. Ve içimden binbir yığın küfür ederken söylediğim tek şey "peki" oldu.
İşte o gün bu gündür bu surtuk selin (adı selinmis) aramıza girdi ve amk kızı bi daha asla çıkmadı. Normalde haftanın 5 gün telde konuşur ful mesajlasirken diğer günler bulusurken bu amele berk bana bi "Merhaba " bile demedi ne şirkette ne sosyal medyada ama bu kızla yarı türkçe yarı ingilizce konuşmasini biliyor hayvan. Geldikleri gibi yok onu set ettim. Yok çok perfect amk ya türkçe konuşun ya ingilizce dimi. Eminim sizde bu kıza inanılmaz sinir oldunuz bugün yaptığı şeyle aldigim gibi bu kizi tuvalete kitledim. Ne yaptığını söyledim bu mk salagin berk benimle ilgilensin diye yine bilgisayarim bozuldu dedim bu mk kızı da bana dediki 'Ama artık yeter bu ne burda babanın uşağı yok Berk nazik bu erkek olduğundan sana söylememis olabilir ama ban anlattı bunaltmissin cocugu ayol eğer bi sorun varsa tamirci çağır' dedi. Ve bu mk turşu kafalisi berk sadece somurttu ve ben bu kıza ' 5 dk içinde lavoboda ol yoksa senin o takma postislerini yollarım surtukkk' diye bagirdim. Hatta ne kadar kizdirdiysa ve ben de o kadar çok kicim kızarana kadar bagirmissimki üst servisten uyarı aldım.Neyse geldi bu tuvalete dedimki 'Bana bak şef mef dinlemem yemin ederim bir daha beni azarlarsan senin o sicmik suratini dagitirim anladın mi gerizekali' tabi bu pıssss oldu. 'Peki' tmm gibi şeyler dedi 'Kes sesiniii' diye bir bagirmissimki kızın odu bokuma karıştı. Sonra ya çok acil isim var sana iyi çalışmalar diyip defolup gitti. Bende aynada zafer işareti yapıp twerk yapmaya çalıştım sonra içeriye giren kızlardan utanip isime geri döndüm. Ve bu Allah'ın belası kızdan bundan nefret ediyorum. Nefret etmekle kalmayıp öldüresim geliyor....