-Lucy
Sabah kendimi yatakta buldum. Gray yoktu. Hızlıca giyinip loncaya gittim. Karar vermiştim. Doranbolt'tan hafızalarını geri getirmesini isteceyektim. Sessizce loncaya girdim.
- Selam millet (lucy)
Ruhsuzca Gray'in yanına gittim. Birazdan herkes üstüme atlayacaktı. Doranbolt geldi... Gray onu masaya çağırdı. Olayı özetleyince kabul etti. Master'dan da onay aldığımızda artık hazırdım. Sakince hafızalarının gelmesin bekledim... Gray'in arkasına saklanmıştım. Juvia'nın öldürücü bakışlarını üzerimde hissediyordum. Juvia'ya baktım...A-ağlıyor muydu...?
- A-aşk rakibi... (Juvia)
Bir anda bana sarıldı. Juvia... Hatırlamış olmalıydı. Gray'e baktım.
- Benim için onunla ilgilenir misin? (Lucy)
- Oh... Pekala (Gray)
Juvia'ya sarılarak onu sakinleştimeye çalıştı. Arkamı döndüğümde Natsu ile karşılaştım. Başını öne eğmişti. Gözleri gözükmüyordu. Elini sert bir biçimde yumruk yapmıştı. Elinin üzerindeki damar belirginleşmişti. Korkuyordum... Aslında resmen 3,5 atıyordum. Sertçe kolumdan tuttu ve beni loncadan dışarı sürükledi. Uzun süre hızlı hızlı yürüdük. Tenha bir yere gelmiştik. Kolumu sertçe bıraktı. Yüzüme baktı. Sertçe omuzlarımdan tuttu. Korkuyordum.
- Lucy! (Natsu)
Sıkıca sarıldı bana. Kafasını boynuma gömmüştü. Ağlıyordu... Sıcacık göz yaşları vücudumun farklı yerlerine gidiyordu.
-Çok vicdansızsın Lucy... Ben seni bu kadar severken beni nasıl bırakabildin...? (Natsu)
Saçlarını okşadım ve yere oturduk. Hala ağlıyordu. Saçlarını okşayarak uyumasını sağladım. Tanrım... Çok tatlıydı. Ağacın arkasından ayak sesleri geldi. Lissanna?
- Merhaba Lucy... (Lissanna)
- Merhaba (Lucy)
- Lucy ben bişey fark ettim. (Lissanna)
- Evet?(Lucy)
- Natsu seni çok seviyor... Onunla olan geçmişimiz seni yanıltmasın. Erza bir keresinde Natsu'ya " Eğer iki kişiye aşık olursan ikincisini seç. Çünkü eğer ilkine gerçekten aşık olsaydın ikincisi olmazdı" demişti. İnan bana bu gerçek. H-hem b-ben... Bicslow'dan.... (Lissanna)
Kıkırdadım.
-Anlıyorum ^_^ (Lucy)
Bana sarıldı. Biraz daha konuştuktan sonra gitti. Natsu'ya baktım. Aniden uyandı.
- Lucy? Beni mi izliyordun? (Natsu)
H-haa... Nasıl olur....
- Ş-şey... Sanırım evet (Lucy)
- Oh öyle mi! Bende uyurken seni izliyorum Lucy! Ortak yönlerimi olması güzel. (Natsu)
İnanamıyorum... Birden Gümbürtü koptu. Şehre baktığımızda... O gelmişti... UMUTSUZLUĞUN KANATLARI!