Merhaba arkadaşlar ben Sude.Bu benim ilk hikayem.Bu yüzden acemiyim.Umarım begenirsiniz.Bolum hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum.Keyifli okumalar...
Bugün heyecanlıydım.Üniversiteye başlıyordum.Babam gibi mimar olucam.Sabah erken kalkmaktan nefret ediyorum ama mecburen erken kalkıcam.Sabah alarmın o lanet sesini duymamla yataktan fırlamam bir oldu.Hemen banyoya gittim.Elimi yüzümü yıkarken gözlerimin aynaya ilismesi ve şoka girmem bir oldu.Göz altlarım çökmüş ve morarmıştı.Tabi ya aksam ''Bana Adını Sor'' filminin izlersem olacagı buydu.Çok aglamıstım.Bu yüzdende normal olarak şişmişti gözlerim.Neyse giyinmem lazımdı yoksa geç kalıcaktım.Hemen odama geçip aksamdan utuledigim elbisemi giyip tekrar banyoya gittim ve yüzümü fondotenlemeye başladım.Özelliklede göz altlarımı.30 dk uğraşın sonunda hem makyajım bitmiş hem de göz altlarımdaki morluklar kapanmıştı.Aynanın karşısına geçtiğimde mükemmel gözüküyordumHemen mutfağa annemlerin yanına gidip kahvaltımı yapıp annemin ve babamın yanağına öpücük kondurup evden çıktım.Henüz arabam olmadığı için taksiyle gidicektim.Yoldan taksi çevirip taksiye bindim.Bir süre sonra taksi trafiğe takıldı.Yol kenarındaki grup tüm dikkatleri üstlerine çekmiş dans ediyorlardı.Sokak dansçısıydılar galiba ama enfes dans ediyorlardı.Hele o öndeki çocuk guzel dans etmeyi geçtim.Tipiyle ortalığı kasıp kavuruyordu.Allah çevresindekilere acımamış böyle bir taş yaratmış.Bir an gözlerimiz buluştu.Dudagı hafif kıvrıldı ve bana pis bir şekilde sırıttım.O an o çocugun pek tekin bir çocuk olmadıgını anladım.Trafik akmaya başlayınca gözlerimiz ayrıldı.Bakışları tuhaftı o çocuğun neyse ya nasıl olsa bir daha karşılaşmayacagız o yüzden kafama takmama gerek yok.5-10 dk sonra okulun önüne gelmiştim.En yakın arkadaşım Urazda mimarlik fakultesindeydi.Birlikte tercih yapmıştık.Ve şuan beni okul kapısının önünde bıkkın bir şekilde bekliyordu.Taksiciye parasını veriparabadan indim.Koşarak Uraz'ın yanına gittim.Sarıldık.Özlemiştik birbirimizi.Yaklaşık 2 haftadır görüşmuyorduk.Sarılma faslı bittikten sonra okulu dışından bir kez daha inceledik.Okulun kapısında kocaman harflerle 'Geleceğin Mimarları' yazıyordu.Onlardan birisi bendim.İnanılmaz heyecanlıydım.Uraz sıkılmış olacak ki beni kolumdan çekiştire çekiştire okula soktu.Ardından sınıfa girdik.Yarım saat geçtikten sonra bir grup sınıfa girdi.Grubu görmemle şok oldum.Ve "Yok Artıkkk!!" diye mırıldandım.
Bu bölüm biraz kısa oldu üzgünüm.Yazım hataları için özür dilerim.Yeni bolum yarın gelir.Simdilik hoşçakalın...