Bella uyandı.Hiçkimse yokdu ve kalkıb etrafı gezdi.Merdivenlere yakınlaşınca başı döndü.Ve merdivenlerden yuvarlandı.
Mike ve Sarah gelib bakınca her yer kan içerisindeydi.
Bellanı aradılar ama bulamadılar ve Sarah bayıldı.Mike onu odaya getirdi.
Mike:Sarah Sarah uyan hadi uyan.-diyordu .
Sarah uyandi:Ne oluuuyyyoooo.Ah Ah ayrılmamalıydım yanindan.Durmalıydım başının üstünde.Ne yapdım bennnn...
Diyerek ağlıyordu.Mike:Sarah sakin ol hiç bir şey yok hadi okulu arayalım- dedi.
Gitmeye hazırlanıyolardı ki birden kapı açıldı.Bu Lia ve Jacksondu.
Mike:Arkadaşlar siz nerdesiniz.Burda ne oldu bitti siz biliyormusunuz.Hiç mi merak etmediniz.
Lia:Sakin ol abi biz şehre giderken kaza geçirdik.O yüzden böyle geç döndük.Ne oluyor burda Bella nerde-derken herkesin telefonu çaldı.Bakdılar telefonda şöyle yazılmışdı:Arkadaşınız Bellanın ölümüne tanıklık etmek için kayalığa gelin.HA HA HA.
SAM
Her kes korkdu kayalığa taraf koşdular ve Bella kayalığın üstünde durmuş denize bakıyordu.Her kes Bellanı çağırdı.Bella arkasına döndü bakdı ve:Elveda çocuklar.Artık hiçkimseye zarar vermek istemiyorum.
Sarah:Ağlaya ağlaya-in ordan Bella lütfen.Bak!Hala yaşayacağımız çooo zaman var.Hadi in ablacım ordan.HADI
Bella:Hayır!Baksana etrafımdakılara hep zarar veriyorum.
Ve son sözü bu oluyor:
ELVEDA DOSTLARIM!!!