10 Part= 2

136 16 8
                                    

Ders daha başlamadan hemen okul çıkışına ilerleyip arabama atladım nasıl olurda buna kanabilirdim ki? tam bir aptalım. Yol boyunca kendime ve o salağa saydırdım. Eve geldiğimde kendime sıcak bir kahve yapıp pijamalarımı giyindim.

Ama yineden bunlar yetmiyordu televizyonun karşısına geçip her hangi bir kanalı açıp güzel bir programın çıkmasını bekledim, o sırada telefonuma yine bildirim geldi veee evet yine "SnapChat" ama bu benim sapığım olamazdı deme yani sonuçta onu engellemiştim.

hey Demi benim

lanet olsun sende kimdin?

biri bitip diğeri mi başlıyor.

hayır bebeğim ben senin gizli sapığınım.

Vee evet yine ben sen sormadan söyliyim dedim.

Ayrıca senin hakkında bir şeyi bitirip ve yeniden başlaması gereken kişim benim. Bunu sandece ben yapabpilirim. Çünkü sen sadece benimsin!

lanet olsunn bırak artık peşimi.

hiç sanmıyorum

off git başımdan

neden ki?

Bir de soruyor musun?

peki tamam bana bir şans daha ver bari, karşına çıkmamı zorlaştırıyorsun

ahh lanet olsun peki

Yani şimdi barıştık mı?

Evet. Yani belki, biraz. Senden hala şüpheliyim

şükürler olsun.

Ve bebeğim bir daha sen 'lanet' etme lütfen sana hiç yakışmıyor.

Bitti mi?

Evet.

Aaa. şey bir de okuldan sinirli bir şekilde çıktığında bile çok seksiydin.

Son mesajını gördükten sonra koltuğun yanındaki yastığı alıp biraz sinirimi çıkardım. Lanet olası bu salak kimdi ki?








Lütfen yorum ve vote...

REKLAM: bu arada aranızda 'justemi' hikayesi okumayı seven varsa profilimdeki "Bad Boy 'Text" hikayeme göz atsın lütfen.

SnapChatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin