"Ya kızım hayır diyorum anlamıyo musun? "
" Ya taş gibi çocuk 1 aydır peşinden koşuyo sen hayır diyosun ya"
" İS TE Mİ YO RUM. "
" Sende buldun da bunuyon haa. "
" Kes. "Evet bir aydır peşimden koşan bir taş var. İstemiyorum falan ama çok yakışıklı. Neyse kafamı bunlarla yoramam. Daha çözmem gereken 231 soru var. 10. Sınıf öğrencisiyim ama ygs ye şimdiden hazırlanmaya başlıyorum. Sonradan pişman olmamak için. Okul birincisi olduğumdan böyle düşünüyolar ama asla öyle değil (!).
Aslında kimseyle çıkmak istemiyorum. Ama hoşlandığım biri var aslında. Aslında hoşlanmak da değil beğeniyorum sadece. Bir buçuk senedir. Benden bir yaş büyük. Batu. Ahh Batu ahh. Şu anda tam karşımda oturuyor. Ama gözlerine bakmaya bile kıyamıyorum. Kimseyle konuşursam konuşuyum sesim titremezken onunla konuşuyum sesimin titremesini dindiremiyorum.
Beğenmeyi hoşlanmayı bırak aşık olmuşum galiba.Onu benim dışımda 3 kişi daha biliyor. Abim, Cemre, Kaan. Abim zaten adı üstünde abim. Cemre benim dostum, bestim. Kaan kuzenim. Ama biz doğduğumuzdan beri beraber biyüdük bir nevi ikiz. Bütün ama bütün her şeyimi bilir. Bende onun her şeyini bilirim. Abimde öyle her şeyimi bilir bende onun her şeyini bilirim. Aslında herkes abisinden korkar, hiçbir şeyini anlatmaz. Ama biz öyle olmadıj hiç bir zaman.
*****
Tam sınıfa giderken arkamdan bir ses
"Doğa Güzeliii! "
Döndüm arkama. Dönmemle biriylr çarpışmam bir oldu. Kimdi ki çarptığım kişi acaba?
"Batuuuuu!! "
"Pardon ya! Birden döneceğini hesaba katmamıştım. "
"Olsun sorun değil "
Evet. Batuyla çarpıştık. Kalbim nasıl atıyor amaa. Ahh gözlerine yandığım adam, her zerrene aşığım buram buram. Iyy içimdeki kekoluğu çıkartıyorum da bazen. 2 dakikadır konuşmadan birbirimize bakıyoruz.
Dayanamadım sordum."Eee noldu"
"Hiç ya öyle dışarı çıkalım mı diye sorcaktım. "((Bana şimdii çıkma teklifi mi etti Batu. Evet diyorum. Evlenirim. ))
İç ses bi sus. Tamam bende heyecanlıyım da bu kadar değil."Kızım tımım dısını nı bıklıyısın. "
Cemrenin sesiyle kendime geldim. Sessiz sessiz çaktırmadan söyleyişine bitiyorum şu kızın. Eeeh işte kimin kankeytası.
"Haa evet gelirim. Olur yani "
******
10 dakikadır sessiz sessiz yürüyoruz. Ne o konuşuyo ne de ben. En sonunda dayanamayıp tam
"Batu " dememle onun "Doğa " demesi bir oldu. İkimizde gülmeye başladık. Gülüşünü yerim onun."Tamam önce sen söyle"
"Yok söyle sen ben sonra söylerim"
" Bayanlar önden lütfen. "Ayy o lütfen derde ben yapmaz mıyım.
Hiç ya aslında "Naber " diyecektim.
"İyii senden naber"
"Bende iyi "
"Eeem sen ne diyecektin. "
" Şeyy yaa. Doğa sevgilin var mı? "
Whaat?? Ne dedii oo? Sevgilim olup olnadığını sorduu. Hemde BATU. ne yapacak ki acaba?
"Hayır. "
"Ciddi misin? "
"Evet. Niye bu kadar şaşırdın ki? "
"Ya çok güzelsin. Ne biliyim. Vardır diye düşünüyodum. "
"Yok hayır. Şu ana kadar hiç sevgilim olmadı. "
Evet hiç sevgilim olmamıştı. O kadar çıkma teklifine rağmen hiç kimseyi kabul etmedim.
" Gerçekten miii? "
"Evet. "
Ve darararararararram zil çaldı. Maleseff. Daha neden sorduğunu bile soramadan içeri girdik. Onların sınıfının olduğu kata geldiğimizde ikimiz de durup birbirimize döndük ve aynı anda
"Görüşürüz " diyerek güldük.
Sınıf kapısının önünde beni bir adet Cemre bekliyordu. Bütün her şeyi teker teker sonuna kadar anlattırdı. Onun yüzünden dersi de dinleyemedim. Bir de bir saat yorum yaptı. Çok konuşuyo falan ama seviyorum bu kızı ya.
******
Çıkış zili çaldı. Eve gideceğim için mutluyum ama Batuyu bir gün göremeyeceğim için üzgünüm. Bütün gün tenefüslerde beraberdik ama yetmez. Bindim servise. Gitmeye başladık.
Benim her gün uğradığım bir kafe var. Arkadaşımın kafesi. Onun öninde servisten indim. Tam içeri giriyordum içerideki masada oturan kişiyle göz göze geldiğim anda hemen geri dönüp koşar adımlarla yürümeye başladım. Arkamdan koşup kolumu tutarak beni kendine çevirdi.
"Neden kaçıyosun benden? Bu kadar mı nefret ediyosun? "
Taa en başta dediğim 1 aydır peşimden koşan çocuk varya bu o işte. İnatçının teki. Çocuğa yapmadığım kalmadı ama hala vazgeçmedi. Ona da helak olsun.
"Nefret etmiyodum. Ama zorla nefret ettirdin kendinden. "
" Ya kızım seviyorum napıyım. Söyle napıyım. "
" Git benim gibi başka birini sev"
"Ben seni seviyorum. Senin gibileri değil! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞA GÜZELİ
Teen FictionArkadaşlar ilk hikayem olduğu için yazmakta zorlanıyorum. Ama inşallah beğenirsiniz. Okurken oy vermeden geçmeyin lütfen