Orocimaru este in viata...

367 17 9
                                    

Sakura:Eu am aflat de la Sasuke... Parea vesel!
Sarada: Stai, stai,stai.... TATA M-A VAZUT CUM L-AM SARUTAT PE BORUTO SI INCA MAI SUNT IN VIATA!?!?! SI MAI E SI VESEL!!!
Naruto: Sakura se pare ca ceva straniu se intampla.. (Naruto ezita) L-am revazut pe Orocimaru in seara asta.
Sakura: Orocimaru nu era mort?!? De asta Sasuke s-a purtat asa ciudat! Daca se intampla ceva rau!!
Naruto: Trebuie sa iau masuri! Nu pot perminte dinnou un razboi!!
Sakura: Ma duc sa vad daca e Sasuke acasa!! Sarada haide!
  Sakura a plecat impreuna cu Sarada in graba spre casa. In jurul casei sa lasase multa ceata. Desi totul parea straniu era o liniste de moarte...
Sakura: Sarada ramai aici! Vin imediat..
Sakura deschise usor usa de la intrare. De sub usa camerei lui Sarada iesea o lumina rosiatica si cineva soptea... Defapt canta asa incet incat parea o soapta. Cineva o prinsese pe Sakura de spate si o lovi cu forta de perete. Nu se vedea nimic in intuneric doar o limba uriasa de sarpe. Sakura incerca sa se miste dar nu putea. Dintr-o data ziua in care Sasuke a fost muscat de Orocimariu trecu prin fata ochilor.
Persoana necunoscuta: De cand nu te-am mai vazut Sakura... Cum mai merge? Am vazut ca ai o fata mai frumoasa ca soarele... O bucata mica din mostenitorul meu.. micutul meu Sasuke.. Shhh... Ne mai vedem... pana atunci primeste micutul meu cadou...
Atunci casa a luat foc .....
  Va urma!

Boruto-" Buna Sarada"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum