Acasa dau de un Cris nervos care are un cutit in mana. Inghit in sec si apoi ma indrept spre camera mea. Ce bine, am scapat. Ma duc sa fac un dus, iar apoi stau in micul meu pat. De fapt, mai bine spus stau doar pe jumatate in pat, deoarece Misty ocupa cealalta jumatate. Imi fac temele si ajung sa ma culc, deoarece imi e foarte foame si imi e frica sa ma duc in bucatarie. O iau pe Misty intr.o imbratisare si adorm.
A doua zi ma duc la ora de muzica, unde profesorul imi spune ca am o voce frumoasa. Am iesit in curtea liceului, deoarece am de impartit niste fluturase pentru salvarea ursilor panda.
- Mai, mai, mai... o fata noua si cuminte... rar vezi fete de.astea prin liceu. Cel putin nu prea am ocazia sa vad multe.
- Ppp... pleaca. *incerc sa spun eu, dar vocea imi tremura si abia se aude ceva*
- Nu, scumpa... vreau sa stau aici.
Ma tranteste de un panou mini atat de tare ca simt cum se lipeste fierul de spatele meu, iar apoi imi pune o mana pe fata si cu una imi prinde piciorul. Se apropie enervant de mult de mine si simt cum respiram acelasi aer. Inchid ochii asteptand sa se termine mai repede, cand imi dau seama ca piciorul meu e lasat si ca s.a auzit un "poc".Perspectiva Adam.
Ma duc binevoitor la liceu si ma gandesc la Raissa. Azi incep programul cu o ora mai tarziu si cand intru pe poarta liceului o vad pe Raissa tremurand si pe un bou care nu mai are mult si o saruta. Pumnul si maxilarul meu se incordeaza din instinct si apoi sar pe nemernicul ala dandu.i multi pumni in maxilar.
- Hei, Ray, esti bine?
Saraca fata era socata, se uita la baiatul de pe iarba, uimita si nu mai clipea. Tremura si vedeam ca parca ar vrea sa spuna ceava:
- Multu....
- N.ai pentru ce. *o tai eu* Ce sunt cu fluturasele astea?
- Voiam sa salvez ursii panda, deoarece sunt pe cale de disparitie, dar ma dau batuta. *a luat fluturasele si le.a aruncat la gunoi, dupa care a plecat nervoasa*
- Ray... stai! *tip eu in timp ce alerg dupa ea*
Se opreste, dar nu se intoarce.... Nu mai tremura, dar avea pumnul usor incordat.
- Ti.a facut ceva inainte sa vin eu?
- Nu.
- Hei, ce ai patit?
- Nimic. *cuvintele ei erau spuse direct si cu o voce dura, oare ce are?*
A plecat si am lasat.o. Cred ca are nevoie sa stea singura. Ma duc la ore si la pranz o caut. In gradina nu e... ciudat... La dulap nu e, cantina nu, baia fetelor... Ahhh... Imi fac curaj si intru acolo.... nu e.
Aud salvarea in curtea scolii. Oare ce s.a intamplat? Alerg si o vad pe Raissa langa ambulanta, adormita.
- Ca a patit? *tip eu*
- A lesinat, pustiule.... Are o lipsa mare de proteine si lipide.
- Adica e din cauza ca n.a mancat?
- Da, pustiu, te.ai prins.Dupa ce si.a revenit mi.am anuntat matusa ca azi plec si sa ma invoiasca si pe mine si pe Raissa. Evident ca in afara de Raissa si Gabe, nimeni nu stie ca directoarea e matusa mea.
- Unde ne ducem? *intreaba Raissa putin ametita si ingrijorata*
- La un restaurant.
- Ce e ala?
- Nu ai fost niciodata la un restaurant? *socant.... as vrea sa.i cunosc familia... Nu.si permite sau nu o ia si pe ea?*
- Nu.
- Atunci ai sa vezi, spun eu zambind.
Am intrat intr.unul din preferatele mele restaurante si pot spune ca mancarea e de vis aici. Ne.am asezat la o masa, iar Ray se uita uluita prin incapere. Instinctiv am zambit. E doar un copil. Un copil care ma face sa zambesc ca prostul.
- Uite.te pe meniu, spun eu zambind, in timp ce ii arat spre hartia ce statea in fata ei.
- Si ce fac cu el?
- Pai acolo sunt liste de mancaruri si bauturi. Alege ce vrei.
- Nu pot... Adam, scuze, dar faci atat de multe pentru mine... nu pot sa accept asta.
- Ray, stai calma... ai nevoie de ceva de mancare ca iar ti se face rau, nu o sa mor eu din asta. Acum alege ceva, ca altfel iti aleg eu.
- O salata Caesar si o apa plata.
- Limonada.
- Bine.
- De ce nu ai mancat nimic pana acum?
Se vedea ca e putin nelinistita si ca intrebarea nu prea i.a picat bine. Idiotule, daca e saraca? Tu o faci sa se simta prost.... mare domn esti si tu... spune repede ceva sa schimbi subiectul.
- Cum ti se pare la Mariott?
- Frumos, ma bucur ca m.am mutat aici.
A zambit si am ramas topit. Zambetul ei cald si fermecator de copil ma face sa innebunesc.
- Ăă....Adam... nu e cam ciudat ca o copila de 15 ani sa se duca intr.un .... cum se numeste asta... cu un practic deja adult de 18 ani?
- In primul rand se numeste restaurant, iar in al doilea rand nu.mi pasa cum li se pare celorlalti chestia asta.
A rosit, iar apoi a venit comanda. I.am cerut chelnerului si niste papanasi. Mai mult ca sigur micuta nu a gustat niciodata si sigur o sa se bucure.
- Ce buna e! Nu credeam ca aceasta combinatie e asa fabuloasa.
Am zambit instinctiv in timp ce ma holbam la ea, iar ea a rosit.
- Sunt ciudata?
- Nu, nu... doar ma bucur ca iti place.
- Aaa, ok.
Cand apar si papanasi ma priveste uimita, iar eu zambesc:
- Ce sunt astia?
- Papanasi.
- Ce?
- Gusta si ai sa vezi... sunt dulci, or sa iti placa.
A gustat si a facut ochii cat cepele cand a simtit gustul acela dulce acrisor al smantanii si al dulcetii de visine.
- Bine, ai avut dreptate, imi place.
Era chiar fericita si chiar ii placea ceea ce manca. Asta ma face sa ma intreb ce mananca ea acasa. Sau nu mananca nimic? Am auzit ca incepe sa rada si nu stiam de ce. Am ridicat o spranceana, iar ea s.a chinuit sa vorbeasca.
- Ai mustata de smantana si dulceata.
- Vrei si tu? *spun amuzat*
- Nu, sunt bine asa.
Dupa masa am dus.o acasa, deoarece era deja tarziu.
- Multumesc... a fost o zi frumoasa. *imediat dupa asta se indreapta spre mine si imi da un pupic pe obraz.... ador asta si simt cum imi bate inima, iar apoi iese din masina*
Raman un moment pe loc, iar apoi ma trezesc din transa si plec.Perspectiva Raissa.
Ok, azi a fost cea mai frumoasa zi din viata mea. A fost cea mai buna mancare mancata vreodata si acei papanasi n.am sa.i uit niciodata. Au fost si momente stanjenitoare, dar am trecut peste asta. Pacat ca el e deja major si eu sunt asa mica.
Intru in casa, iar Cris, mama si tata ma asteptau:
- Fratele tau ne.a spus ca azi ai plecat de la scoala.
- Ăăă....
Da, nu mai aveam ce sa zic. Mi.am acceptat pedeapsa si am primit lovituri de perete, dupa ce ca ma durea deja spatele, biciuiri si ceva nou, arsuri de tigara pe gat.
M.am dus in camera mea si am cautat mancarea de caine. Ahhh... mai e doar pentru seara asta. Imi pare rau micuto, dar azi vei manca jumatate din cina ca sa ai si pentru micul dejun.
Ma duc la baie, iar cand ies, Cristopher ma trage in camera lui.
- Asculta bine gunoiule, acum e ultima oara cand te iau cu binisorul. De maine nu mai vorbesti cu idiotul ala care ti.a luat apararea si te cuplezi cu Dylan. Stii bine ca te asteapta de mult.
- Dar...
- Niciun dar...., daca nu faci ce spun, am grija sa te simti mai rau ca in iad, la fel si Misty.
Am dat din cap aprobator si am iesit. M.am trantit in pat langa patrupedul meu, care era la fel de trist ca mine. Nu.mi vine sa cred ca acum o sa trebuiasca sa fiu cu Dylan. Un gigolo de 21 de ani care a ramas repetent de 3 ori, intr.a 10 a o data si intr.a 11a de doua ori ,si acum e intr.a12a.
CITEȘTI
Un vis Nebunesc.
Romance- E ranit grav, s.ar putea sa nu supravietuiasca, e plin de sange. *ii aud pe toti spunand* - Mai respira? E viu? * imi aud prietenul cum striga exasperat* - A venit salvarea.... uitati.va la el, devine inconstient. I se inchid ochii... sa faca cine...