Fi puternica.

217 12 12
                                    

I.am dezlegat botul lui Misty in speranta de a nu.l ataca pe Adam, ci pe Cris. Micuta mea m.a simtit, asa ca s.a dus spre Cris. L.a muscat zdravan de picior si el a inceput sa tipe si sa injure, dar dupa a ranit.o pe fata mea cu afurisitul ala de cutit. Lacrimile imi siroiua, iar Adam a luat.o pe sus si valiza la fel, iar eu l.am urmat cu mancarea.
Ajunsi la veterinar a trebuit sa stam in sala de asteptare. Am inceput sa plang in hohote. Imi fusese cea mai buna prietena timp de 4 ani, era tanara. Nu trebuia sa pateasca asta. Adam m.a tras in bratele lui, dar eu m.am ridicat si m.am dus in curte. Ma holbam in fata la nimic si dintr.o data cineva isi incruciseaza degetele cu ale mele si ma intorc.
- Sunt aici, spune Adam.
- Multumesc.
- Va fi bine, iti promit.
Dupa o ora si jumatate de asteptat, veterinarul a iesit si mi.a supus ca e bine, dar o va durea burta o vreme. Intru la ea si o iau tare in brate. Ii dau un mic sarut pe obraz lui Adam iar el zambeste.
- Pentru ce a fost asta?
- Pentru tot ce ai facut pentru mine.
- Imi place, mai vreau.
Amandoi am ras, iar apoi am bagat.o pe Misty in masina si am mers spre casa lui. Era ora 8:20 si eram obosita, de aceea cred ca acum visez. Ce naiba, o casa asa mare, o pisicina? Wow!!
- Asta e casa ta sau e un hotel?
- Casa mea.
- Wow!

A ras, iar apoi m.a luat de mana. Cand am intrat gura mi s.a deschis instantaneu si el a inceput iar sa rada.
- Termina!
- Gata printesa.
M.a dus in camera mea cu tot cu bagaje si cand am intrat am avut impresia ca e o gluma.
- Asta e camera mea?
- Da.
- Adica, asta e camera mea?
- Da, spune el si rade.
- Pai e cat 2 camere sau 3.
- Fa.te comoda, printeso.
- Ăăă, mersi.
- Culca.te, ai nevoie. Azi si maine stam acasa. Somn-usor!
- Mersi.

Ma bag in patul meu enorm unde am loc si eu si Misty si adorm cu ea in bratele mele.O simt ca o perna mare si pufoasa. Ma bucur ca a luptat pentru viata ei. Ma trezesc pe la 13:45 si cobor. Adam era intins pe canapea si m.am dus langa el.
- Neata!
- Neata, printesa, ce faci?
- Sunt mai bine, tu ce faci?
- Bine, ai dormit ca in povesti?
- Patul ala e rai pentru mine.
- Ooo... ma bucur, poate ma primesti si pe mine in raiul tau.
Obrajii incep sa.mi arda, iar el rade. Ma prinde de mana si ma duce in bucatarie.
- Poftim! Imi intinde o tava cu clatite.
- Pentru mine?
- Da.
- Mersi.
- Nu.mi mai multumi atat, ceea ce fac ma face fericit deja.
Ii zambesc, iar apoi ma bucur de micul asta dejun. Nu am mancat niciodata atat de bine, dar de cand il cunosc am aflat ce inseamna aia mancare si dulce. Il ador, imi face viata mai frumoasa si doar cu simpla lui prezenta.
- Acum ca ai terminat, imbraca.te si hai la cumparaturi.
- Ce iei?
- Ce ITI iau. Haine.
- Ce?! Nu, nu pot sa accept sa iti cheltui banii pe mine.
- Hai printesa, nu ma deranjeaza. Chiar vreau sa te vad facand ceva ce face orice fata. Deci acum ori te imbraci tu, ori o fac eu.
Iar rosesc, iar el ma prinde de talie si ma imbratiseaza.

Poveste Adam.

Ziua a fost una frumoasa, adica chiar daca am stat sa cumpar haine, mi.a placut ca am vazut.o fericita. Stiu, probabil nu va fi a mea toata viata, dar pretuiesc clipa. Mi s.a parut amuzant cand vedea cate ceva ce ii place, dar o lasa la loc cand vedea pretul, iar eu luam haina si ea zambea.
Ajunsi acasa ne trantim pe canapea, iar ea se uita la mine putin confuza.
- Adam, noi..., spune ea timida.
- Da?
- Suntem... impr...impreuna?
- Pai... hai sa fac ceva... stai....
Ii iau mainile intr.ale mele si simt cum inima imi bate. Ne sustinem unul atuia privirea si simt ca si ea are emotii.
- Raissa, vrei sa fii prietena mea?
- Da, spune ea entuziastmata si hotarata.
Ii zambesc cu gura pana la urechi, iar apoi ii pun o mana pe fata si cu o alta o trag mai aproape de mine. Buzele noastre se ating si apoi o prind intr.un sarut cald si dulce. Ea e desertul de care nu as putea sa ma satur. Ea e tot ce vreau.

Un vis Nebunesc.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum