Melodinin Ağzından
Elini belime doğru atacakken bir adım daha attı ve elini belime koymuştu. O güzel gözleri gözlerime bakıyordu. Göz göze gelmiştik. Gözlerinin rengi sanki şuan da bir başkaydı daha önce hiç gözlerinin rengini böyle görmemiştim. O sıcak nefesini alıp verdikçe yüzümde hissediyordum. Şuan da Kaanın her şeyi bana farklı geliyordu hiç gelmediği kadar farklıydı. Ben bunları düşünüyordum ama her saniye Kaan bana daha çok yaklaşmıştı artık nefesini daha çok hissede biliyordum. Bugün en son beklediğim şey Kaanın beni öpmesiydi. Allahtan öyle birşey olmamış ve olmayacak derken dudakları dudaklarıma değmişti. Bunu beklemiyordum. Hep düşüncem biri beni öpmeye çalışırsa bir adım geri atıp tokat atardım ama bunu Kaan için düşünemiyordum. Ona tokat atamazdım. Beni öpmesi hoşuma gitmişti. En güzel doğum günümde ilk öpücük ve bu hoşuma gidiyordu. Bugün yaşadığım en güzel şey buydu. Hiç tahmin etmediğim kadar güzel aynı zaman da şaşırtıcı bir öpücükdü ve devamı gelmeyecekti. Yanı en azından benim düşüncem bundan yanaydı. Gene ne saçmalıyorum bal gibide bende oda hoşumuza gittiğini biliyoruz. Hala o dudakları dudağımdaydı. Ama o bana bir adım daha atınca ben kendimi geri çekmiştim neden böyle bir saçmalık yaptım ki kim dedi bana böyle bir saçmalık yap diye !!!
Bir anda "Saat geç oldu gitmem gerek" dediğimde Kaan eliyle kapıyı gösterdi. Bu kadar mıydı sadece bir hevesmiydi. Ben kapıya doğru giderken anahtarlarını alıp evden çıktı çok yanlış şeyler düşünmüştüm. Kaan hakkında bazı konularda çok yanılıyorum onu anlayamıyorum bir insan karşısındaki insan seni anlayamıyorsa onu nasıl neden sever. Araba dayken Kaan "Evine geldik Melodi iyi misin?" dediğinde azımdan çıkan kelimeye bende şaşırmıştım.-Beni neden öptün,,,
-Gerçekten bilmek istiyormusun?
-Neyse ya boşver iyi gecelerDedikten sonra babadan indim. Bir anda bir ses duydum oda inmiş
-Sen niye benim öpmeme karşılık verdin?
-İyi geceler deyip gülümsüyordum.Kaan arabasına geri binmiş ve gitmişti. Hala şoktaydım. Kaan Yenidoğan beni öpmüştü. Hemen Mira'yı aradım. Mira'nın bir sevgilisi vardı ya onun yanındaysa derken telefonu açtı!!
-Melodi gecenin bu saatinde noldu
Dediğinde saatin 1.30 olduğunu fark ettim babam iş seyahatin de olduğu için saatin farkında değildim ve Mira hala bana sesleniyordu.
-Mi Mira
-Efendim
-Ka Kaan
-Nolmuş Kaan'a
-Beni
-Naptı sana
-Öptü
-Ohaaa sonra noldu
-Miraaaa
-Pardon yanlış kişiye sordum galiba
-Galiba öyle oldu
-EE sende hemen geri çekilmişsindir o ne dedi
-Çe
-Çekilmedim deme
-Çekilmedim
-Nasıl ya
-Ya o an ne düşündüğümü bile hatırlamıyorum beni nasıl öpmesine izin verdim nasıl ona karşılık verdim.
-Nasıl yani sen de onu mu öptün Melodi bu konuşma giderek beni şaşırtıyor, yarın cumartesi size geliyim konusuruz olur mu ?
-Tamam kahvaltıya gelirsin babam evde yok
-Tmm biraz toparlanan şimdi ben kapatıyorum tmm mı!?
-Tmm İyi gecelerDiyip kapattım birine söylemek rahatlatmıştı beni demin ne düşündüğümü fark edince saçmalamış olduğumu anladım.
Mira da benim gibi sevgilisini sadece öpmüştü na nasıl onun yanında olabileceğini hatta bu saat de nasıl dusunmustum ya !!Hemen üzerimi değiştirip yatmıştım.Sabah uyandığımda Miranın mesajını gördüm.
Melodi çok özür dilerim annemi hastaneye kaldırdık gece annemin yanındayım size gelemiyicem!! :(
Saçmalama özür dilemene gerek yok çok geçmiş olsun 14.00 bende gelirim hastaneye :(
Üzüldüm annesini hastaneye kaldırmışlar. Mira annesine çok değer verir.Saat 12.45 geçiyordu. Hemen hazırlanmam gerektiğini fark ettim. Üzerime bir gökkuşağı desenli bluzumu altında eteğimi giyip hemen çıkmıştım. Bir çiçekçiye uğradım. Renkli gül alıp üzerine.
Çok geçmiş olsun
Yazdırdım. Çiçekçi Kaanların evine çok yakındı derken Kaan arabasıyla yanımdan geçiyordu beni gördü. Durmuştu bana bin istediğin yere bırakırım dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP HİKAYEM
Teen FictionInsanları sadece hayal kurmak mı mutlu eder? Peki ya hayallerin gerçek olması Sen benim hayalimsin ve gerçeksin. Beni mutlu eden tek kalpsin .