KİTAP

39 3 7
                                    

Lisa oldumolası şehrin gürültüsünden ve kalabalığından nefret etmişti.Bu yüzden vaktinin çoğunu evlerinin yakınındaki ormanda geçirirdi.Her zamanki gibi okuldan çıktı ve kütüphaneye gidip bir kitap aldı.Bu kitabı daha önce hiç görmediği için dikkatini çekmişti.Iç karartan bir kapağı vardı.O kitaba bakmak bile insanı huzursuz ediyordu.Lisa böyle kitapları hiç okumazdı. Neşeli, komik kitapları okurdu ama bu kitapta onu kendine çeken bir şey vardı.Peki ya neden onca kitap arasından bu kitabı seçmişti?
Niye oydu?

Belkide kitabın kapağı onu huzursuz ettiği içindi.
Ama kitabı aldı neden bilmiyordu.Ama almıştı işte.
Ormana doğru yola koyuldu.Ormana giden patikayı hep sevmişti,yeşillik ve toprak kokusu ona huzur veriyordu.
Lisa ormanda hep gittiği yere yani nehir kenarına doğru adımlarını hızlandırdı,çünkü bu gün onu ormanda huzursuz eden bir şey vardı.

Nehri gördü ve rahatladı.Nehrin mavi suları onu rahatlatırdı, ama bu gün ona herşey bir tuhaf geliyordu.Arkasında bıraktığı çalılıklardan bir hışırtı geldi.Hemen arkasını döndü ama hiçbirşey göremedi.Ancak içine şüphe düşmüştü.Zaten yanına aldığı kitapta pek iç açıcı değildi.Sadece eve gitmek istiyordu.

Sıcak terliklerini ayağına geçirip,rahat koltuğuna yerleşip,yine o neşeli, komik kitaplarını okumak istiyordu.Arkasından bir fısıltı duyduğunu hissetti, hayır hissetmedi buna yemin bile edebilirdi.Ama ne söylediğini seçememişti .
Arkasına dönsede birşey göremeyeceğini biliyordu.
Sadece önüne baktı ve koştu.
Ağaçların arasına girdi.Sonra ayağı bir dala takıldı.
Arkasından gittikçe yükselen ayak seslerini duyabiliyordu.

Ardından sadece korku hissetti.Saf korku...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 24, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SAF KORKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin