Nizam: Bab 3

86 4 0
                                    

Ini adalah kisah tentang aku. Aku lahir pada 10/3/1996. Tinggi aku 186. Aku ada darah itali sikit, sikit je tak banyak. Kelmarin aku pergi pada doktor. Aku suruh dia check aku ni jenis keturunan apa. Doktor cakap aku ada darah siam dan itali !!!! Aku suka sangat ngorat perempuan especially dengan hati yang baik. Tapi aku tak pernah jumpa pulak perempuan yang baik selama aku hidup ni. Jadi aku ngorat perempuan tepi jalan ni je huhu. Biasa la orang famous macam aku ni semua orang nak kan?? Hahahaha.
Aku anak yatim juga, aku tak ingat muka ibu bapa aku. Yang aku ingat semasa aku di rumah anak yatim, UPSR Aku mendapat 4A. Tiba-tiba aku dihalau semasa umur 13 tahun. Aku ada buat salah ke? Apa-apa pun aku dah memulakan hidup aku yang baru masa tu. Dengan mencuri ayam, curi ikan dan sayur-sayuran di sebuah pasar. Seperti budak yang tiada rumah. Aku membuat perkara sedemikian selama 3 tahun, makcik dan pakcik di pasar itu tidak kisah dengan aku. Lama-lama ada seorang makcik cantik yang bernama Sharmi. Dia mengajak aku menyertai kelabnya yang bernama Team K202. Dia membawa aku ke balakong dimana ada tempat yang dipanggil gelanggang basketball. Dia mendaftarkan aku ke sekolah yang sama dengan Rizz dan Zack berada. Aku sangat gembira, kali pertama aku memasuki sekolah. Setelah aku sekolah di sana setahun, pencapaian grade aku semakin meningkat. Aku menduduki peperiksaan PMR yang aku terlepas. dan Aku mendapat 6A 3B. Semasa SPM pula aku mengambilnya semasa usia aku 18, Pencapaian aku hanya 7A 6B 2C. Kemudian Makcik Sharmi membawa aku ke Peperiksaan STPM. Semasa diberi syarahan aku selalu ponteng dan aku mendapat 4.3 sahaja. Aku mendapat matrix tetapi aku menolaknya. Aku ada Keluarga yang paling penting bagi aku di kelab ini. Kawan-kawan aku, senior dan jurulatih aku adalah keluarga aku yang sebenar. Aku hanya bekerja di kelab malam sebagai pelayan tetapi perempuan yang mabuk di sana sangat menggerunkan. Aku ada suka pada seseorang perempuan yang bernama Fazliana. Dia baik, dan senyumannya buatkan hati aku lebih menyukainya. Semenjak 2, 3 hari ni dia tidak datang ke kelab malam. Harap dia tak apa-apa. Itu sahaja yang aku boleh kongsi. Bermula lah kisah aku disini.

My Basketball TeamK202Where stories live. Discover now