Klára 1

395 0 0
                                    

Budu vám vyprávět příběh o mé kamarádce Kláře.

Kláru sem poznal teprve před pár měsíci ale něco mi říkalo že by se z toho mohlo vyvinout zajímavé přátelství . Vše začalo otázkou "Nemáš cigaretu?,, tak sem ji jednu cigaretu dal a z otázkou chceš ještě zapalovač začala naše konverzace . Jak sem zjistil v tu dobu chodila do třeťaku na zdrávku byla o dva roky mladší než já ale celkem sme si rozuměli potom co jsme dokouřili tak sem se zeptal : Odkud že si .,, odpověděla že je z Žižkova. Měl sem to cestou tak sem se zeptal jestli ji mužů doprovodit že to mám pak už jen kousek . Jak jsme šli tak jsem si začali povídat skoro o všem i ona uznala že si dobře rozumíme a jestli bych někdy nešel na pivo a propiskou mi napsala na ruku její číslo. Když jsme došli k jejimu baráků šlo vidět že je dost bohatá ale aspoň to tak vypadalo. Tak čus Kláro já už půdu : řekl sem a chtěl sem odejít ale ona řekla ať ji aspoň řeknu mí meno . Jmenuji se Michael :řek sem :A kdy ti mám zavolat Kláro ?.
Třeba zítra : odpověděla a usmála se a a šla domů . Ty vole to bylo odpoledne aspoň evidentně mám novou kámošku Kláru no nic, už bych asi měl jít do baru na jedno stejnak mě tam budou už čekat :řek sem si a šel sem do baru .V baru už na mě čekaly kamarádi .Jeden si všimnul Klařina čísla a prohlásil:A Michael je zase na lovu tak co povidej jaká je .Myslel sem že ho v tu dobu zákopů do země ale jen sem mu řekl: To víš aspoň tu furt nesedim na prdeli:odvětil sem celí stůl se nad tím zasmál a objednali sme si pivo . Ten den sem si dal jen pár piv a šel sem domů .Po cestě domů sem slyšel nake výkřiky o pomoc šel sem tam naky zloděj se snažil okrást nakou slečnu .Chytil sem ho za vlasy a dal sem mu hlavičku na nos zloděj začal utíkat. Okamžitě sem se zeptal slečny :Vzal vám něco ? Ne nevzal : zarazila se a zeptala se mě ; Michaeli si to ty ?.
Divil sem se odkud mě zná ale pak sem v té slečně poznal Kláru :Klary si v pohodě vůbec sem tě nepoznal co ty tady .Řekla akorát že se šla projít a že ji nic není akorát trochu vyděšená a jestli bych ji nedoprovodil .Ano:řekl sem a zároveň sem byl rád že sní půdu aspoň se jí už nic nestane.
Když sme byli u jejího baráků cosi vytáhla z kapsy: Dáš si :a v ruce měla přepravku s gramem MDMA .Počkej ty bereš drogy Kláro ?Ano ale jen příležitostně Michaeli a dáš  si tedy? Promiň  ale ne : odvětil sem. Stály jsme tam skoro beze slova až se mě  optala: Proč si mi pomohl ,proč si se na mě nevysral a nešel dál jako by to v dnešní  době  udělal  každý?  Ani nevím  asi instinkt nebo něco podobného mě tam táhlo.: řekl sem skoro  koktavym hlasem .:Hele  já už budu muset jít.:(Klara) :Kam bys šel  dnes můžeš  spát u mě  v takové  tmě  tě už  nikam nepustím Míšo. Dobře zůstanu ale neříkej  mi  prosím  Míšo  jsem Michael ;:Usmál sem se a šli sme tedy k ní do bytu 

Povidky z Nočniho PodnikuKde žijí příběhy. Začni objevovat