Sunt atat de bucurosa ca sunt iarasi impreuna cu Jack si Teo!Jack se pare ca a fost mereu o parte din viata mea fara de care nu as putea trai,iar Teo este o noua persoana descoperita de putini ani cu care as trai toata viata.Aly,o persoana minunata si sufletista,o prietena de care nu m.as desparti vreodata!Totul a devenit ceva mai bun!Totul va fi mai bun atata timp cat imi traiesc visele si merg intodeauna dreapta,cu capul in sus!Niciodata sa nu renunti!Niciodata sa nu zici niciodata!Trebuie sa sti ca familia si prietenii iti vor fi mereu aproape!Mereu te vor ridica cand vei cadea!Daca vrei sa urmezi un drum,urmeaza.l ,nu o lasa balta!Fi mereu tu!Fi original!Fi puternic!Doar..fi cine vrei sa fi!Nu renunta!Fiecare om are si zile proaste si zile bune !Dar cum trecem peste ele arata cine suntem cu adevarat!Poate vei mai cadea..dar mereu trebuie sa te ridici!Nu fi speriat de ce ti se intampla!Poate ca unele persoane nu sunt cine crezi tu ca sunt!Si ce?Aceste lucruri nu sunt ceva rau,sunt experiente!Treci peste ele!Trecutul e trecut!Nu suntem la fel!Si asta este adevarul!Nu cauta un prieten perfect, care sa fie identic cu tine!Cauta unul cu care poti sta toata viata nepasanduti de diferentele dintre voi doi!
To be continued...
Hei!Sorry ca nu am mai postat.... sper sa va motiveze aceste lucruri...prin cate am trecut eu in ultimul timp aveam nevoie de aceste vorbe!Va multumesc inca odata pentru ca sunteti alaturi de mine la fiecare pas!
CITEȘTI
Prieteni falşi
AléatoireBuna! Eu sunt Jessica...mi se spune Jess.Si asta e povestea mea...sper sa invatati din asta ca nu toti prietenii sunt cum ar trebui...