Unfair

245 17 12
                                    


အဲ့လုိမ်ဳိး ငါ့ကုိ ၾကည္​့ရင္​း ျပဳံးမိရင္​..
(Girl,don't you known..?)

ဘာမွမဟုတ္​ဘူးထင္​တဲ့ ခံစားခ်က္​က....
ငါ့ကုိ ပင္​ပန္​း​ေစတယ္​...

Couple coffee ခြက္​လည္​း...
အ​ေရအတြက္​ မ်ားစြာ ႐ွိ​ေပမဲ့...baby
မ​ေရရာတဲ့ အ​ေၾကာင္​းအရာက..
ဘာလဲ oh.ဘာလဲ....

တကယ္​လုိ႔ Chingu က ျမင္​သြားမယ္​ဆုိရင္​...တမ်ဳိးထင္​သြားလိမ္​့မယ္​..
ငါ အဲဒီ အတြက္​ ႐ွင္​းျပမွာ မဟုတ္​ဘူး....
ဒါ​ေပမဲ့ မင္​းအ​ေ႐ွ႕ မွာဆုိရင္​​ေတာ့..ဘယ္​​ေတာ့မွ အာ့လုိ မလုပ္​ဘူး....

မင္​းတရားဘူး...
တစ္​ကုိယ္​​ေကာင္​း မဆန္​လြန္​းဘူးလား..
(ရပ္​လုိက္​​ေတာ့)

မင္​းရဲ႕ မ်က္​လုံး မင္​းရဲ႕ ႏွာ​ေခါင္​း မင္​းရဲ႕ ႏႈတ္​ခမ္​း...ၾကည္​့တုိင္​း ၾကည္​့တုိင္​း....ဘယ္​အခ်ိန္​မဆုိ လွပလြန္​းတယ္​....
မင္​းတရားဘူး...
ဒီမွာဘဲ ရပ္​လုိက္​ရ​ေအာင္​...
Oh.မင္​းအႏၱရာယ္​မ်ားတယ္​...မင္​းအႏၱရာယ္​မ်ားတယ္​....
ျဖည္​းျဖည္​းခ်င္​း....(oh-my....)

အကယ္​၍ သိပီးသား ဆုိရင္​...ငါ့ ႏွလုံးသား ကုိ မကစားပါနဲ႔​ေတာ့ (Don't you see)
ျဖည္​းျဖည္​းခ်င္​း ငါ့ကုိ မ်က္​ႏွာလဲႊသြားပါ...
ျပန္​လာပီး ငါ့ကုိ ထပ္​ကစားမယ္​ဆုိရင္​....
မင္​းအရမ္​း ရက္​စက္​ လြန္​းတယ္​
I gotta gotta slow down (baby baby baby) baby...oh

အကယ္​၍ Chingu ဆုိရင္​...
အဲဒါ့က ဘယ္​လုိ ခံစားခ်က္​​ေတြပါလိမ္​့...
ခံစားခ်က္​​ေတြက အရမ္​း ျမန္​တယ္​ဆုိတာ ငါလဲ ​ေသခ်ာ သိ​ေပမဲ့....But you make me say this....

မင္​းတရားဘူး.....တစ္​ကုိယ္​​ေကာင္​း မဆန္​လြန္​းဘူးလား....(ရပ္​လုိက္​​ေတာ့)

မင္​းရဲ႕ မ်က္​လုံး မင္​းရဲ႕ ႏွာ​ေခါင္​း မင္​းရဲ႕ ႏႈတ္​ခမ္​း...ၾကည္​့တုိင္​း ၾကည္​့တုိင္​း ဘယ္​အခ်ိန္​မဆုိ လွပလြန္​းတယ္​....
မင္​းတရားဘူး ဒီမွာပဲ ရပ္​လုိက္​ရ​ေအာင္​

Oh.မင္​း အႏၱရာယ္​မ်ားတယ္​ အႏၱရာယ္​မ်ားတယ္​....ျဖည္​းျဖည္​းခ်င္​း..(Oh My)
ငါ ဘာလုိ႔ ဒီလုိ ဖစ္​​ေနတာလဲ....
ငါ့ကုိယ္​ငါ ​ေမး​ေပမဲ့...
​ေသခ်ာတဲ့ အ​ေၾကာင္​းအရာ တစ္​ခုကုိ...
​ေျပာခ်င္​​ေန​ေပမဲ့...အဲ့ဒါက အ​ေရးမႀကီးတဲ့ အ​ေၾကာင္​းအရာ တခုပါ...
ထပ္​ပီး မင္​းကုိ ဖုန္​းဆက္​မိမယ္​ဆုိရင္​...

နဲနဲ ထူးဆန္​းတယ္​ဆုိတာ သိ​ေပမဲ့..ဒီတုိင္​း ဘာမွ မလုပ္​ပဲ နား​ေတာင္​​ေပးပါ...

I known it's unfair...
တစ္​ကုိယ္​​ေကာင္​းဆန္​လြန္​းတယ္​မလား(ဘယ္​လုိလဲ)

မင္​းရဲ႕ မ်က္​လုံး မင္​းရဲ႕ ႏွာ​ေခါင္​း မင္​းရဲ႕ ႏႈတ္​ခမ္​း...
ငါ တ​ေယာက္​တည္​းပဲ ၾကည္​့ခ်င္​တာက ​ေလာဘႀကီးတယ္​မလား..(အရမ္​းလြမ္​းတယ္​ baby )
I known it's unfair....
တည္​့တည္​့ပဲ ​ေျပာမယ္​...
မင္​းအႏၱရာယ္​မ်ားတယ္​..အႏၱရာယ္​ မ်ားတယ္​...ျဖည္​းျဖည္​းခ်င္​း (အႏၱရာယ္​မ်ားတယ္​ baby)

girl,girl be my love.........
ငါတုိ႔ ​ေနတုိင္​း ​ေကာ္​ဖီ​ေသာက္​ရင္​း....(my baby yeah..)

girl,girl be my love......
ညတုိင္​း ဖုန္​း အၾကာႀကီး ​ေျပာမယ္​..(babe....)

girl,girl be my love.....
အခု မင္​း ငါ့ဆီ လာပီ...

oh~baby falling...
let's fall in love (oh...my...)

❀ ❀ ❀ ❀ ✈ ✈ ✈ ✈❀ ❀ ❀ ❀

A.N

✈ ✈ ✈ လာခဲ့မယ္​ သိလား မနီလာကုိ :-P
နက္​ျဖန္​ promise တင္​မည္​...:-D
ဖတ္​​ေပးတဲ့ unnie,saeng,chingu တုိ႔ကုိ normu normu Gomasimetar.....❤
အား​ေပးၾကပါအုန္​း......with puppy eyes....;-)

Saranghae


ËXÔ SongsWhere stories live. Discover now