Promise

177 15 12
                                    


တစ္​ခါတ​ေလ မ်က္​စိမွတ္​ၿပီး..ငါ မင္​း အ​ေၾကာင္​း​ေတြ ​ေတြးလုိ႔....
စင္​​ေပၚက ငါပုံစံကုိ ျမင္​​ေယာင္​ၾကည္​့​ေနမိ​ေပါ့...
အခ်ဳိးမက် တဲ့ ငါ့ပုံစံကုိ မင္​းျမတ္​ႏုိး​ေပး​ေပမယ္​့ကြာ.........အဖုိးတန္​ ဒီအခ်စ္​​ေတြ လက္​ခံလုိ႔​ေကာ ရရဲ႕လား....
ဘယ္​အခ်ိန္​မဆုိ ဒီ​ေနရာ​ေလးမွာ ​ေစာင္​့​ေမွ်ာ္​​ေနတဲ့ မင္​း...
လက္​ႏွစ္​ဖက္​နဲ႔ ဖက္​ထား​ေပးတဲ့ မင္​းကုိ ​ေက်းဇူးပါ....

ဘယ္​​ေတာ့မွ ​ေမ့​ေပ်ာက္​မွာကုိ မဟုတ္​ပါ..
​ေပ်ာ္​ရႊင္​​ေအာင္​ အျမဲ လုပ္​​ေပးမွာ..
*we are one* ဆုိတဲ့ စကားလုိ​ေပါ့...

အခ်ိန္​​ေတြ ကုန္​သြား​ေတာင္​ ဘာစကားမွ ​ေျပာမထြက္​လုိ႔ စိတ္​ထဲမွာပဲ မ်ဳိ သိပ္​ထားခဲ့တာ....
​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​လုိ႔ ငါခ်စ္​​ေနဆဲပါလုိ႔ အခုလုိမ်ဳိး ယုံၾကည္​​ေပးပါ​ေတာ့...
မင္​းကုိ ဖက္​ထားပါမယ္​ လက္​​ေတြကုိ ဆုပ္​ကုိင္​ထားမယ္​...
မင္​း စိတ္​​ေတြ ျဖန္​႔က်က္​လုိ႔ ​ေပးႏုိင္​မယ္​ဆုိ...
ငါ အားလုံး ကုိ​ေပးပါ့မယ္​...

မင္​းျပဳံး​ေနတဲ့ ဒီ အျပဳံး​ေလးကုိ ​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​လုိ႔ ​ေပးခ်င္​​ေပါ့.....
အျမဲတမ္​း ​ေနာ္​....

မင္​းျပဳး​ေန​ေပမယ္​့ ငုိ​ေနသလုိ ျဖစ္​​ေနတဲ့ အခ်ိန္​က စၿပီး​ေတာ့....တည္​ၿငိမ္​တဲ့ ႏွလုံးသားနဲ႔ ငါ မခ်စ္​ တတ္​​ေသးလုိ႔...
အတိတ္​​ေတြကုိ ထပ္​ၿပီး​ေတာ့ သတိရ​ေနဆဲ...
နည္​းနည္​း​ေလာက္​ မင္​းက စိတ္​ထိခုိက္​​ေတာ့....
အဆင္​​ေျပသြားမွာပါ ​ေမ့​ေပ်ာက္​သြားမွာပါ ဆုိတာ ​ေျပာဖုိ႔...
ႏွစ္​သိမ္​့မႈ​ေတြ မင္​း​ေလးကုိ ငါမ​ေပးႏုိင္​တာ သိ​ေနလုိ႔ ငါတ​ေယာက္​တည္​း စိတ္​႐ႈပ္​​ေနခဲ့....
ထြက္​မသြားနဲ႔ ဆုိၿပီး​ေတာ့ ဖမ္​းဆုပ္​ထားခ်င္​ခဲ့....
ငါ ​ေဖာက္​ဖ်က္​ခဲ့တဲ့ ကတိ​ေတြကုိျပန္​​ေပးဖုိ႔ဆုိတာ မျဖစ္​ႏုိင္​မွန္​း သိလည္​း..ဒါ​ေပမဲ့ ငါ သက္​ဆုံးထိ မင္​း​ေဘးမွာပဲ ငါ အသက္​ဆက္​ ခ်င္​​ေပါ့ အစကလုိ ​ေပ်ာ္​ရႊင္​​ေနဖုိ႔ ဆု​ေတာင္​းရင္​း​ေပါ့...
​ေက်းဇူးပဲ ​ေတာင္​းပန္​တယ္​ ခ်စ္​ပါတယ္​ ငါရဲ႕ အရာအားလံုး ​ေပး​ေတာင္​မွ
ငါ အခ်စ္​​ေတြက အျမဲ ​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​​ေပးမယ္​ ငါနဲ႔ လုိက္​ခဲ့​ေပးပါ ကြယ္​....

ဘယ္​အခ်န္​မဆုိ ဒီ​ေနရာ​ေလးမွာ ​ေစာင္​့​ေမ်ွာ္​ေနတတ္​တဲ့ မင္​း..
လက္​ႏွစ္​ဖက္​နဲ႔ ဖက္​ထား​ေပးတဲ့ မင္​းကုိ ​ေက်းဇူး​ေပါ့...
ဘယ္​​ေတာ့မွ ​ေမ့​ေပ်ာက္​မွာကုိ မဟုတ္​ပါ..
​ေပ်ာ္​ရႊင္​​ေအာင္​ အျမဲ လုပ္​​ေပးမွာ..
*we are one* ဆုိတဲ့ စကားလုိ​ေပါ့...

ခက္​ခဲပီး ပင္​ပန္​းလည္​း ႏွလုံးသားက နာက်င္​လည္​း ငါ​ေလထပ္​ၿပီး စင္​ျမင္​့​ေပၚသုိ႔....
​ေနာက္​တစ္​​ေခါက္​ ထပ္​ၿပီး​ေတာ့ ငါ အားအင္​​ေတြ ​ေမြးမယ္​..​ေစာင္​့​ေမ်ွာ္​​ေနတဲ့ မင္​း​ေလး အတြက္​​ေပါ့....
မင္​းကုိ ဖက္​ထားပါမယ္​ လက္​​ေတြကုိ ဆုပ္​ကုိင္​ထားမယ္​...
မင္​း စိတ္​​ေတြ ျဖန္​႔က်က္​လုိ႔ ​ေပးႏုိင္​မယ္​ဆုိ...
ငါ အားလုံးကုိ ​ေပးပါ့မယ္​...

အရမ္​း ​ေပ်ာ္​ခဲ့တာ​ေပါ့ ငါတုိ႔...မင္​းနဲ႔အတူ႐ွိ​ေသာ ဒီစင္​​ေပၚက ငါရဲ႕ ​ေမြး​ေန​ေလး...မင္​းရဲ႕ စကား လုံးတုိင္​းက ငါ့အတြက္​ အားအင္​ ျဖစ္​သြားတာပဲ....
ကတိ​ေပးတယ္​ မင္​း​ေလး စိတ္​မပ်က္​​ေစရပါ...ကတိ​ေပး​ေတာ့ ငါ့ကုိ စိတ္​မပ်က္​​ေစရဘူးလုိ႔...
ဒဏ္​ရာ​ေတြ ျပည္​့ႏွက္​​ေန​ေသာ မင္​းရဲ႕ စိတ္​​ေတြ ငါလာၿပီး ​ေပြ႔ဖက္​မွာပါ...

အခ်ိန္​​ေတြ ကုန္​သြား​ေတာင္​ ဘာစကားမွ ​ေျပာမထြက္​လုိ႔ စိတ္​ထဲမွာပဲ မ်ဳိသိပ္​ထားခဲ့တာ...
​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​လုိ႔ ငါခ်စ္​​ေနဆဲပါလုိ႔ အခုလုိမ်ဳိး ယုံၾကည္​​ေပးပါ​ေတာ့..
မင္​းကုိ ဖက္​ထားပါမယ္​ လက္​​ေတြကုိ ဆုပ္​ကုိင္​ထားမယ္​...
သက္​ဆုံးထိ အတူ႐ွိခြင္​့ ရမယ္​ ဆုိရင္​​ေပါ့.....
ငါ အားလုံးကုိ ​ေပးပါမယ္....

____________________________

ËXÔ SongsWhere stories live. Discover now