Mesajele

40 5 0
                                    

Capitolul 5

Ma ridic si imi dau seama ca deja e dimineata.Imi deschid ochii si vad ca e deja ora 16:40.Trebuia sa fiu la 8:00 la scoala.Superb ,iar o sa 'chiulesc'.



Imi trag repede niste pantaloni pe mine si o bluza de culoare albastra.


Ma intreb ce a fost aseara cu Rebekah adica familia ei a zis ca e disparuta.



Imi dau seama ca e aproape 17:00 ,de ce ma mai imbrac?La ora asta trebuia sa fiu in pijamale.



Imi deschid telefonul si de abia acum observ ca mi-a scris Allison 18 mesaje.Okei si eu de abia acum imi observ neatentia!Si da va zic de acum ca Allison poate fi foarte insuportabila!



11:20 p.m mesaj


'La 13:20 ne vedem la CrouseHouse.Nu uita!'



13:00 p.m mesaj


'Mai putin de jumatate de ora.'



13:20 p.m mesaj


'Unde esti!'



13:23 p.m mesaj


'Elena Katherine Gilbert, unde mama mea esti!?'



13:45 p.m mesaj


'Bine ,stau in frig de mai mult de jumatate de ora!Ori vii ori lasa-ma in pace ,macar spune-mi sa stiu!'



13:55 p.m mesaj


'Bine Eleoonora?Mai te astept cinci minutele si dupa sa vezi tu!'



14:00 p.m mesaj


'M-am saturat!Te astept de o ora fara rezultat!Cam obraznica ,nu crezi?Merg acasa.'



14:30 p.m mesaj


'A zis ca vine Tyler la tine.Ce faci de nu imi raspunzi!!'



14:45 p.m mesaj


'E in camera ta a spus.Tu unde esti!?'



15:17 p.m mesaj


'Cu el vorbesti...'



15:20 p.m mesaj


'Eu vin peste doua ore, sper sa te pregatesti de ce o sa urmeze.'



15:50 p.m mesaj


'Klaus o sa intre in camera ta.'



16:00 p.m mesaj


'UNDE NAIBA ESTI!?'



16:05 p.m mesaj


'Intru in casa.'



16:10 p.m mesaj


'M-am oprit sa stau cu Kellyise de vorba.'


16:30 p.m mesaj


'ELEOODORA KATHERINE GILBERT ! Sun ,atat ,atat de....mandra te tine!Tocmai esti într-o relatie cu..



--


Imi pare sincer super rau ca e foarte scurt, dar chiar n-am mai avut inspiratie .

Vampires exist/in curs de editare/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum