Vampirlerin Dünyası

70 6 4
                                    

Sessiz ve karanlık gecede bir ize rastlandı. Aslında daha önce de böyle bir şeye rastlanmıştı. Bu söylentilere rağmen herkes hiç bir şey olmamış gibi hayatına devam ediyorlardı Ormancılar uzun söylentilere dayanamayıp ormanda sessiz ve karanlık gecede iz bulmaya çalıştılar. Ormancılar her geçen haftada yine söylentiler duydu. Bu defa yanlarına polis köpekleri ve jandarmalar olmak üzere toplamda on beş kişi ile gittiler. O karanlık da yine iz bulmaya çalıştılar ama yine bir iz bulamadılar. Tam giderken bir kişinin eksik olduğu farkedildi. Köpekler havlamaya başladılar. Artık izler daha net anlaşılıyor ve şehrin bilinmeyen bölgesinden eski bir evden şüpheleniyordular .Sessiz ve karanlık yeri bir kez daha incelediler ve sonunda kan izlerine rastlandı. Ağaçlarda kan izleri ve parmak izleri bulundu. Vampirlerden şüphelendiler zaten diğer ölen ormancının cesedini bulup otopsiye göndermişlerdi, ve cesedin üstünde sivri diş izleri bulmuşlardı. Artık son çare şehrin bilinmeyen bölgesinde eski ve karanlık eve bakmaktı. Yine jandarmalar,ormancılar ve polis köpekler ile tam yirmi beş kişi gittiler.
Ev artık yıkılıyor gibiydi. Camları kırık dökük ve kapısı eski tahtalardan yapılmış gibiydi. Ormancılar ve jandarmalar yaklaştıkça köpekler havlıyorlardı. Sanki bir koku ve bir ses duymuş gibiydiler. Jandarmalar eve girince kapı gıcırdamaları duymuşlar ve sesin geldiği yöne gittiler. Her yaklaştıkça köpekler daha fazla havladılar. Sanki orada bir şey varmışta gitme dermiş gibiydiler.
Jandarmalar tam odalardan birine girerken dışarıdan bir ses geldi ve ormancılarla,jandarmalar hemen dışarı doğru koştular. Dışarıda küçük bir kız vardı boynunda kanlar ve sivri diş izleri vardı. Ormancılar ve jandarmalar yavaşça kıza yaklaştılar ve ilk önce ağzına baktılar. Kızın ağzında sivri dişler vardı. Jandarmalar kızın dişlerine bakınca kız koşarak evin arkasındaki yere gitti ve ormancılar da hızla kızı takip etti.
Evin arkasında ağaçların yaprakları sallanıyor ve çalıların aralarından ses geliyordu. Jandarmalar ağaçlara ve çalılara bakarken kızın nereye gittiğini fark edemediler. Ormancılar ve jandarmalar köpeklere şüphelendiği yerleri kokalattırdılar. Köpekler evin arkasındaki yerden koku alamadı. Bulamadığı anda hemen evin içindeki yere koştular jandarmalar da hızla köpekleri takip ettiler. İçeride ki bir odada gizli yer gibi bir şey vardı ama önünde de insan kemikleri hayvan kemikleri vardı. Ormancılar odadaki gizli yere girdiler ve küçük kızı buldular sanki oraya bilerek saklanmışta bir iz bir şey bulun diye saklamış gibiydi. Küçük kızı yakalar yakalamaz yine kaçtı. Bu sefer başka odaya girdi. Ormancılar küçük kızın nereye gittiğini gördü gördü ama kız bir anda sihir yapmış da kaybolmuş gibiydi.
Evet artık jandarmalar kızın vampir olduğundan şüphelendiler izler gittikçe daha çok artıyor. Sizce insanları öldüren,hayvanları öldüren bu kız olabilirmi. Ama bu kızın annesi babası da vardır. O zaman annesi babası da vampirdir. Bu kızı yakalamamız gerekiyor,haydi işe koyulalım. Ama kız durmadan kaçıyor işimiz zor. Ama vampiri en güçlü noktasından vurursak yakalamamız daha kolay olur. Vampirin en güçlü noktası kan olduğuna göre. Artık işler daha iyi. İşimiz kolaylaştı. Arkadaşlar içinizden kim gönüllü?

-Benim.
-Tamam. Beni iyi dinle.
-Tamam,komutanım.
-Şimdi bilerek bir yerini kesiceksin, tabi biz seni izliyor olucaz. Kız tam sana yaklaşırken onu yakalıycaz.
-Anlaşıldı,komutanım.

Haydi işe koyulalım. Herkes görev yerine.

İş böyle olunca tabi zorlaşıyor. Vampirlerin güçlü noktaları var tabi. Mesela kaçmak, saklanmak ve insanları yemek gibi şeyler. Artık arkadaşımız kan akıtıyordu. Odadan sesler geldi. Kapılar gıcırdamaya başladı. Ama bir şey alamadılar. Niye bir tane kapıdan ses gelmedi de, bütün kapılardan ses geldi. Evde daha mı çok vampir vardı acaba. İzler gittikçe artıyordu.

SUDENUR.MADEN

DEVAMI GELECEK

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VAMPİRLERİN DÜNYASI.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin