A doua zi dimineață , se trezise singură , nu a fost nevoie de o sticlă de apă , deoarece Audrey era foartw bine dispusă.
Când Audrey coboară la micul dejun aceasta îl vede pe Vladimir în bucătărie aşteptând-o să meargă către şcoală.
V: Neața prichindel , cum ai dormit?
A:Neațaa , am dormit foarte bine -spuse ea într-un zâmbet-
V:Şi eu la fel -şi atunci se duce şi o pupă pe frunte-
Spre liceu.
Mergeam spre liceu alături de Vlad , Eva şi Dylan toate bune şi frumoase , eu cu Vlad ne țineam de mână , la fel şi Eva și Dylan când din spatele nostru încep a zbiere acele dive de care mi-a spus Eva.
Acea numită Rose se pusese în față şi spune :
R: Şi mă rog , de ce îl ți de mână pe iubitul meu?
V:Iubitul tău?Vrei să auzi asta? Sunt iubitul ei.
A:Nu a fost nevoie să ți-o zic eu , a zis-o chiar el.
R: Uite păpușă, Vladimir este doar al meu , spune-i iubitule , îți este milă de ea?
V:Rose , nu sunt iubitul tău, uită-mă , eram mici , treci peste.
R:Dar iubituleee
V:Pentru tine Vladimir
Ajunşi la liceu , aceştia ținându-se de mână au atras atenția fiecăruia , se uitau la ei ca la felul 14.
Se făcuse deja ora 3 şi a venit timpul să plec acasă , Vladimir se simțea rău aşa că a plecat înainte cu 3 ore acasă.
A fost o zi normală , am luat un 10 la istorie şi am luat şi un 7 la română .
Am părăsit incinta liceului şi apoi am mers într-un parc apropiat , acolo văd .....
YOU ARE READING
Din întâmplare.
Teen FictionEste vorba despre o fată care tocmai se mutase în Bucureşti şi era într-un liceu de arte, acolo Audrey urma să îşi găsească marea dragoste.