Capitolul 4

15 2 0
                                    


Acolo văd că Vladimir era lângă o fată şi vorbeau , m-am întristat când am văzut asta , dar nu am făcut nici o scenă de ceartă.
V:Oooh , bună iubito , vin-o să îți prezint pe cineva.
V: Rebecca , ea este iubita pe Audrey , iubito , ea este sora mea Rebecca
R:Bună Audrey , încântată
A:Bună Rebecca , de asemenea.
V:Ai crezut altceva când m-ai văzut cu ea aici , nu?
A:Da..
R:Eşti prima lui iubită care nu a venit să provoace ceartă , crede-mă , i-am cunoscut fiecare tupeistă , dar tu .. eşti altfel , să ai grijă de ea vere
V:O să am

V:Hai să te ducem acasă .
A:Sunt singură , mai stați să ne uităm la un film?
R:Eu nu refuz asta -spune Rebecca râzând-
V:Fie , hai să luăm ceva de ronțăit

Am ajuns acasă , de acolo am luat numai prostii .
Am luat cipsuri , stixuri , pufuleți , popcorn , krax uri , alune , ciocolată , prăjituri , cornulețe şi nişte sucuri.
Am ales un film horror , deoarece Vladimir nu voia să se uite la un film de prințese
Până am început filmul , Rebecca l-a chemat pe iubitul ei , iar apoi i-am chemat şi pe Eva și Dylan.

Filmul a început , de 20 de minute , stau în brațele lui Vlad , încerc să nu par aşa de fricoasă , dar sincer , chiar îmi este frică , foarte frică , Vlad şi-a dat seama aşa că m-a strâns foarte tare în brațe .

A doua zi dimineață , mă trezesc alături de toți , Vladimir , Rebecca, Eva , Dylan dar şi Mihai , iubitul Rebeccăi.

Mă grăbesc spre liceu alături de toți , ei au mers fără cărți , dar Evei şi Rebeccăi le-am dat niște haine de la mine , iar băieților le-am dat din hainele fratelui meu .

Ajunşi la liceul , intrăm în clasă şi .....

Din întâmplare.Where stories live. Discover now