Gel Artık..

9 0 0
                                    

Ben, bazı şeylerin düzelmesi için elimden ne geliyorsa yapmaya hazırım. Hatta ufak adımlar atmaya dahi başladım, fakat ben ne kadar ona ilerlersem karşımda ki o kadar geri çekiyor kendini.

Geçmişi düşünüp kendime de hata payı çıkarıyorum. Bir tek onu suçlamıyorum artık. 'Halâ umut var!' diyorum. Tekrar eskisi gibi hayaller kuruyorum. Geleceği planlıyorum, karşımıza çıkabilecek her zorluğu düşünüp şimdiden çözüm arıyorum. 'Aynı hataları tekrar yapmayacağım.' diyorum.

'Biz' i düşünüyorum. 'Biz' iken ne kadar mükemmel olduğumuzu, bizi başka kimsenin bu denli sevemeyeceğini, birbirimiz için yaratıldığımızı..

Sadece cesaretim yok bunları sana söylemeye. 'Söyle gitsin! En fazla ne olabilir sanki?' diyorum bazen kendime. En fazla ne olabilir? Kadın gururu işte.. Ya red edersen, ya hiç özlememişsen, ya.. Ya başkasına aşık olmuşsan..

'Bunca şeyin üstüne ya birde bunlar olursa o zaman ne olacak?' diyorum kendime 'Kaldırabilecek misin bunları tekrar?'

Hiçbir şey olmaz, yine alışır devam ederim yaşamaya. Başta acır biraz ama ben zaten bu riski alarak çıkmadım mı bu yola?

Hiçbir şey olmaz da sadece bir daha başkasını sevebilir miyim, bilmiyorum. Başka birini sevmek ister miyim?

İşte ben her gün her saat bunları düşünürken, kalbim ile gururum arasında gidip gelirken, sen bana bir adım atsan ne olur? Biraz bana yardım etsen? Sana karşı attığım her adım da geri çekilmesen mesela?

Şimdi bunları yazıyorum ama biliyorum okumayacaksın bile. Anlamayacak, anlamak istemeyeceksin. Tamam gelmeyeceksen de artık git. Bazı şeyler oluyormuş gibi olmasın artık. Bitir herşeyi, git. Ya da bana söyle ben gideyim. Yeter ki bir şeyler söyle, yardım et bana..

Biliyorsun beni, kararsız bir kızımdır.. Hep kalbim ile mantığım arasında gidip gelirim. Şimdi işin içine bir de gurur girdi.. Zor durumdayım anlayacağın..

Aslın da şimdi yanımda olsan gurur falan tanımam sarılırdım sana sıkıca. Güçlü hissetmiyorum çünkü artık kendimi. Bakma sen benim bu umursamaz, dik duruşuma.. Fotoğrafına baksam gözlerim doluyor aslında.

Çok ihtiyacım var sana. Ne olur gel artık.. 'Gel' diyemiyorum ama bekliyorum seni, bunu bil.. Gel artık, lütfen..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 24, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SIRA SENDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin