Arkadaşlar merhaba. Bu benim ilk kitabım. Umarım herkes beğenir.
Multide:Kızların partide giydikleri elbiseler var.
Karakter tanıtımı :::::
Ayaz Gencer = Akıllı ve aynı zamanda zeki biri. Kendisi baba parasıyla geçirmeyi sevmiyor. Bu yüzden şu anda bir mafya. Evet. Daha 18 yaşında mafya oldu. Ulusoy kolejinde okuyor. Eslem'i deli gibi kıskanıyor. Sert biri gibi gözüküyor ama aslında duygusal.
Eslem Ulusoy = Derslerinde çok başarılı ve zeki. Abilerin e ve annesine düşkün biri. Babasını pek sevmiyor. Ulusoy kolejinde okuyor. 18 yaşında. Ayaz'ı çok seviyor.
Çakıl Ulusoy = Çok yakışıklı biri. Aynı zamanda da zeki. Kardeşlerini herşeyden çok kıskanıyor. Eslem'in en büyük abisi. 22 yaşında (taliplerini bekliyo, diyesim geldi ama sevgilisi var.). İstanbul Teknik Üniversitesi'nde okuyor.
Çağatay Ulusoy = Çakıl'ın ikizi. Giray ve Eslem'in de abisi. Genelde Giray'la iyi anlaşır. 22 yaşında. Havalı Ecrin'i seviyo. İstanbul Teknik Üniversitesi'nde okuyor. Ayaz en büyük düşmanlarından biri. Bir ara Ayaz ile çalıştı. Ama kimsenin haberi yok.
Giray Ulusoy =Çok taş ve kız düşkünü biri. Aynı zamanda hesaplamadan hiç bir şey yapmaz. Çakıl ve Çağatay'ın kardeşi. Eslem'in de abisi. Eslem'siz asla yaşayamaz. 20 yaşında. ODTÜ Üniversitesi'nde okuyor. Tek gecelik ilişkileri tercih ediyor.
Esin Korkmaz = Kendisi Çakıl'ın sevgilisi. Asla negatif düşünmez. Eslem ile 2 yaşından beri arkadaşlar. 18 yaşında. Ulusoy Kolejinde okuyor. Çok başarılı. Çakıl'ı deli gibi seviyor.
Esila Akay = Sarışın ve çok güzel bir kız. Batı'yı seviyor ama bir türlü söyleyemiyor. Makyaj yapmayı çok seviyor. 18 yaşında. O da Ulusoy Kolejinde okuyor. Dersleri harika. Sınıfın ineği olarak adlandırılır.
Ezgi Keseroğlu = Çok güzel bir fiziği var. Can'ı seviyor. Kendisini asla beğenmez. Arkadaşlarıyla çok güzel geçiniyor. 18 yaşında. Ulusoy Kolejinde okuyor. Ailesine çok düşkün.
Batı Keskin = Çok ağırbaşlı ve arkadaş canlısı. Çakıl, Çağatay ve Giray'ın en yakın arkadaşlarından biri. Onlarla arkadaşlık kurduğu için Eslem'e abilik taslıyor. 19 yaşında. Okula bir yıl geç yazılmış. Ulusoy Kolejinde okuyor.
Can Arslan = Mavi gözlü ve tüm kızların aşık olacağı birisidir. Kendini hep över. Ezgi'yi çok seviyor ama utanıyor.Egosuz bir yere çıkmaz. 17 yaşında. Ulusoy Kolejinde okuyor. Biraz tembel.
Ecrin Demirel = Kendini beğenmiş biri. Eslem'in can düşmanı. Ama Çağatay onu sevdiği için bir şey yapmıyor. 17 yaşında. Ulusoy Kolejinde okuyor.
Edis Karabulut = Eslem'deli gibi seviyor. Ayaz can düşmanı. Zeki ve akıllı. 17 yaşında. Ulusoy Kolejinde okuyor. Ayrıca kasları da harika.
KARAKTERLERİ BİRAZ TANIDIĞINIZA GÖRE İYİ OKUMALAR...
Yine sıkıcı bir günün ardından eve gidiyordum. Bu sefer abimin almasını istememiştim. Biraz hava almaya ihtiyacım vardı. Gerçekten çok bunalmıştım. Herșey üzerime üzerime geliyordu.
Bugün Ayaz'ın bana yaptıklarını hala kendime yedirememiștim. O aslında beni hiç sevmemiști. Bu güne kadar olan herșey yalandı. Beni kandırmıştı.
İyiki abilerimin haberi yoktu. Yoksa Ayaz şimdiye ölmüştü. Ama söylemeyeceğim. Asla. Eğer öğrenirlerse sadece onu öldürmez benide kara toprağa gömerler. O yüzden ne yapıyoruz? SUSUYORUZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA ÖĞRENCİ
Ficção AdolescenteKızın tek suçu sevmekti. Ama oğlan kızı sevmediği için onunla tam bir oyuncak gibi oynuyordu. Kız yalnız değildi. Arkasında gerçek dostları ve üç abisi vardı. Sonra herșey tam tersine döndü. Oğlan kıza sırılsıklam aşık oldu ama kız ise ondan nefret...