Dünyalar sizin olsun o benim ilk aşık olduğum adam

76 7 0
                                    

Okuldan kaçıp onunla vakit geçirmeyi seviyordum bana bağırmasını kızmasını vurmasını şizofrenik ama ben bunlara bile aşıktım öyle deli seviyordum ben sevgimi cok iyi gösterdim o adamda onu çok sevgimi biliyordu görüyordu ama takmıyordu çok söz verdi birisini bile tutmadı hiç bırakmayacağım dedi ertesi gün gitti kimseyle birlikte olmayacağım dedi aradan bir hafta geçti gitti kizla yatti başkası olsa nefret bile eder ama ben hala cok seviyorum çok aşığım bu sevgide hiç azalmayacak beni ilk aldattığı tarihti 26.10.15 yine affettim hemde devamının geleceğini bile bile ikincisi 09.11.15 hem benimle hemde başka kizla çıkıyormuş ilk defa böyle bişey geldi basima aska inanmayan ben sırılsıklam asik olmuştum bu yaptinida affettim keşke bunlarla kalsa üçüncüsü 15.11.15 heryerden bir anda engelledi bulmuş yeni birisini gitti yine ilk defa bu kadar ayrı kaldik 3 gün. Geçmek bilmeyen 3 gun benim yıkıldığım ve kendimi hastanelerde bulduğum 3 gün uyumak ve bidaha hic uyanmamak istediğim üç gün yine döndü söz verdi bidaha gitmek yok dedi 10.12.15 kafa dinlemek için gitti ben onsuz napardim ki herşeyim yapmış olduğum adam gidiyor herseyim gidiyor kısaca ben sadece aglamakla kalıyorum ondan başkasını istemedim ben hep bekledim o olsun yeterdi bana yine biz olduk öyle mutluyduk 15.12.15 bu günü hiç unutamam çünkü beni ilk defa mutluluktan aglattigi gündü sabah gunaydin gibisinden konusuyorduk sonra iste kızlarla okula gidicez ciktim evden yürüyoruz bi baktım o adam çıktı karsima şok oldum geldi sarıldı öptü mutluluktan ağladım ilk defa bu kadar mutlu etmişti beni o günden sonra çok değişti tabi yine aldatti 17.12.15 bitsin dedi lan ben o kizi seviyorum benim mutlulugumu istiyorsan bu kizla arama girme dedi tabi o mutlu olsun diye çekildim aralarindan 20.12.15 yine geldi ve baristik onsuz olamaz benim mutlu olmam onun elinde o beni bırakmasın ben hiç gitmem zaten canımdan cok sevdiğim gülüşü güzel adam.

Aşkı Göremeyecek Kadar Aptalsın!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin