3

377 14 4
                                    

Als dood stond Louis te wachten, en te wachten. Dit was hét moment van zijn leven. Hij was zo zenuwachtig, je wilde het niet weten. Iedereen keek naar achteren als muziek begon te spelen. Louis werd nu nog zenuwachtiger, wat als hij niet wil? wat als hij iemand anders heeft? wat als hij mij niet genoeg vindt? wat als- Al die zorgen waren in één klap weg als Zayn aan kwam lopen. Het smalle pad tussen de stoelen was versierd met bloemblaadjes, waar Zayn nu over heen liep. Louis kreeg het nog warmer dan dat het al was. Zayn droeg een luchtige witte bloes waardoor je zijn tattoos heel goed zag. En Louis was totaal uit het veld geslagen door wat er met Zayn's haar was gebeurd. Kleine witte bloemetjes zaten door zijn haar verwerkt en het was werkelijk prachtig. Zayn's vader liep met hem naar Louis en gaf zijn hand aan hem. Blij pakte hij Zayn's hand vast, Louis had hem drie dagen moeten missen. "Vandaag zijn we hier bij een gekomen om-" En dat was waar Louis de aandacht verloor. Hij had alleen maar oog voor het prachtige wezen wat voor hem stond. De haren vond Louis nog het aller mooiste. "Nu mogen jullie je gelofte voorlezen," zei de man. Louis begon: "Zayn... ik ben zo blij dat ik je nu eindelijk vast kan houden. Dat ik je eindelijk vast kan houden op de manier dat geliefden dat doen. Het heeft lang geduurd voor we bij elkaar konden zijn, maar het was het wachten waard. En nu we hier zo staan... ik had een heel verhaal geschreven maar... Je ziet er zo prachtig uit dat ik gewoon alles vergeten ben." Louis glimlachte en over Zayn's wang liep een traan van blijdschap. "Ik weet nog de dag dat we elkaar ontmoeten bij de X-Factor. We haatten elkaar, maar door de jaren heen ben ik van je gaan houden. Zo veel van je gaan houden dat het ongezond werd. En nu we hier eindelijk staan, iets waar ik jaren van gedroomd heb, ben ik zo blij dat jij bijna van mij bent. Ik hou van je Louis," het laaste fluisterde Zayn zodat niemand het kon horen behalve zijn toekomstige man. "Ik hou ook van jou, darling," fluisterde Louis terug. De man die hen huwde stond met een grote glimlach achter het paar. "Neem jij, Zain Javaad Malik, Louis William Tomlinson tot je wettige echtgenood tot de dood jullie scheidt?" "Ja," fluisterde Zayn met tranen in zijn ogen. "Neem jij, Louis William Tomlinson, Zain Javaad Malik tot je wettige echtgenood tot de dood jullie scheidt?" "Ja dat wil ik," antwoordde Louis. "Dan verklaar ik jullie nu tot man en man," zei de huwer en vervolgde, "Je mag je man nu kussen." Louis glimlachte voor hij Zayn in zijn armen nam en hem kuste. Die zachte lippen wende nooit, het beste gevoel op aarde. Als ze los lieten hoorde ze dat mensen klapten en juichden. Ze pakten elkaars hand vast en draaiden naar de mensen. Op de voorste rij zaten alle zusjes van Louis en alle zussen van Zayn. Ook Louis' echte vader was uitgenodigd. Op de voorste rij zaten ook Niall, Harry en Liam. Samen liepen ze de tent uit het strand over naar het hotel. Louis en Zayn hadden besloten om hun bruiloft op Hawaï te houden.

⏭⏭

"En dan nu de eerste dans van Meneer Tomlinson en Meneer Tomlinson-Malik." Louis en Zayn stonden op van hun tafel en liepen naar de grote dans vloer in het midden. Zayn legde zijn hoofd in Louis nek en langzaam bewogen ze over de dans vloer. Ook Liam en Niall kwamen aan lopen om te dansen. De twee durfde elkaar eindelijk de liefde te verklaren nadat Louis en Zayn dat hadden gedaan. Alle mensen zijn opgestaan en dansen met elkaar. Dit is waar Louis en Zayn zo op gehoopt hadden. Iedereen bij elkaar, blij. Niets in de wereld zou hun nog tegen houden. Zachtjes fluisterde Louis in Zayn's oor, "It has always been you, and it always be you."

The damn end.

Young, Wild and Free - Dutch (Zouis)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu