Bölüm 2 / Doğum Günü

53 5 1
                                    

Mutluluk bayım.Çok zor bulunan birşey.

Eski Zamanlarda
Acı çekiyordum.O adam için çok fazla acı çekiyordum.Habersizce bırakıp gitmişti beni.Yazı yaşarken o bana kışı getirmişti.Gitmişti,üşümüştüm.Bana o kışın en soğunu yaşatmıştı ve şimdi ise sessiz,sedasız gitmişti.

Sonbahar ağacı gibiydim.Kurumuştum.
Tükenmiştim.Teker teker eksiliyordum son bahar ağacının yaprakları gibi.Hissizleşiyordum.Neden gitti diye sordum kendime.Ne yaptım ki gitti.Çok mutluyduk.Seni asla bırakmayacağım demişti.İnanmıştım.İnanmak saçmalıktı belkide.Herkes giderdi sonuçta.

Hatırlıyor musun ? Eskiden canımı acıtırdın ama ben sabah hiç birşey olmamış gibi konuşurdum seninle,beni sevdiğini hissettikçe geçerdi acım.Ama artık geçmiyor.Gece yatarken kabusum oluyorsun.Her sabah daha fazla üzülerek uyanıyorum.Ondan sen bu duruma üzülmeni istiyorum sevgilim.Bu üzüldüğün her gün için bir günaydın mesajını hak etmiyor muyum ?

Bende artık eski günlerdeki gibi olmak istiyorum,mutlu,sakin.Neden buna izin vermiyorsun? Giderken hiç canın acıdımı? yada beni düşündün mü neden bıraktım ben Aryayı diye? O yüzden gidiyordum.Bende içimde bitirecektim o 1,5 yılı.Başka ülkede,başka şehirde.Bu ülkede yapamazdım,bu şehirde yapamazdım.

Her bir mahallede anımız var bizim.İlk sevdiğini söylediğinde,elimi tutuğunda,yanımda olacağına.Her mahallede izimiz kazılıydı.Aileme ne diyecektim.Beni anlamazlardı.Biliyorlardı onu.Ama ayrıldık biz.Sebeblerini bilmiyorlar.Beni çaresiz bırakıp gittiğini bilmiyorlar.Annem yanımda oldu ama hiç birşey bilmiyor.Ne kadar teselli etsede o içimdeki acıyı sönmüyordu.

Bende bazı insanlar gibi acımı bir halının altına süpüreceğim.Hiç kimse orada oldupunu bilmeyecek o halıyı kaldırana kadar.Ama bende asla bilmeyecekler artık kendime kalkan yapacaktım ve yakınlarımdan başka hiç kimsenin girmesine izin vermeyecektim.Versem bile,çok sevsem yine acı beni içine alacaktı ve asla çıkamayacaktım.

Her gözümü kapatınca o karanlıkta beliriyor.Gülüşü.elini saçını götürüşü.O huzur veren gözleri.Ama hepsi silinecekti ilk önce sesi sonra hatıraları teker teker silecektim.

İzi kalacaktı.

Hemde çok derin.Onun ismini duysam sanki geri gelecekmiş gibi hissediyorum.Sol yanım hep boş kalacak benim.Belki ilerde birileri doldurur yerini ha ? Senden daha çok severim onu.Oda senden daha çok sever,gerçekten sever.Bırakmaz belkide.

Ama ben senin hep aklında olacağım.Anılarımız var.Birisini çok sevsende yaptığımız şeyleri yapınca beni hatırlayacaksın.Ve çok pişman olacaksın.Olmalısın.Bir kızın kalbini param parça ettin sen.Yaktın sen o kalbi.

Mutluluğu aramak lazımmış kalbi olan insanlarda.Ben yanılmışım.Senin kalbin yokmuş ve ben mutluluğu sende aramışım.
*
Bavulumun kapağınıda kapatıp beklemiştim.Aileme burada artık durmak istemediğimi,Buranın eğitiminin kötü olduğunu söylemiştim.Onlarda bana katılmıştı gidiyordum.Annem aşağıdan seslenince son kez etrafa baktım.Göz yaşlarım aşağıya doğru süzülmeye başlamıştı.Ellerimle göz yaşlarımı silip,kendimi toparladım.Ve odamın kapısını son kez kapattım.

Şimdiki Zaman
Türkiyeye ayak basmıştım.Babamı aramıştım fakat annemle çok işleri olduğu için bana şöför yollamışlardı.Samet amcayı -Şöförcü-o tarafa yürümüştüm.Oda beni görünce hemen elimdeki bavulu almıştı."Hoşgeldin kızım.Özlemişim." Tebessümle "Bende Samet amca bende.Bende Özledim."
*
Eve girdiğim an şok olmuştum.En yakın arkadaşlarım ve ailem bana süpriz hazırlamışlardı.Gözlerimin dolmasına engel olamamıştım.Hepsine sarılıp " Sizleri çok özledim." diyebilmiştim sadece.Sonra yemek masasına oturmuş,akşam yemeğini yiyorduk.Geç saatlere kadar oturmuş sohbet etmiştik.

Buraya geldiğim için çok mutluydum.Bende orayı anlatmıştım.Çok sıcak kanlı insanları,çevreyi,okulumu.Orada hiç arkadaşım olmamıştı.Olmak isteyenler vardı elbet.Ama hepsine çok soğuk davrandığım için pes etmişlerdi.

Yatağıma oturup düşündüm.Berk'e 4-5 ay sonra istanbulda olacaktı.Berk'e çok sevdiğim çocuktu.Hani Acı çektiren.Silmiştim onu.Eğer oda isterse çok yakın arkadaş olabilirdik.Daha fazla düşünmek istemiyordum.

Düşünürsem o yara kabuğu kanaya bilirdi.Ve bu benim için çok kötü bir sonuç olurdu.

Yarın doğum günümdü.Ve Bade ,Yaprakla geçirecektim.Yatağıma uzanıp.Gözlerimi yumdum.Kısa bir sonra uyku kollarının arasına almıştı beni.

Alarmın sesi ile gözlerimi açtım.Saat 9'a geliyordu.11'de kızlarla buluşacaktık.Banyoya girip kısa bir duş aldım.Ve saçlarımı kuruttuktan sonra  gardolabın önüne geçtim.Yaz ayında olduğumuz için.Siyah bir tişört.siyah şort.siyah spor ayakkabımı giymiştim.Cep telefonumu elime aldıktan sonra saate baktım saat 10.30'du daha vakit var diye kısa bir makyaj yapmıştım.

Zaman geçmeyince bir kitap alıp okumaya başladım.10-15 dakika sonra Yaprak aramaya başlamıştı.Geldiklerini anlayıp aşağıya kata yöneldim.Kapıyı açıp etrafa baktım.Yaprakgilin arabasını görünce o tarafa doğru yürüyüp kapıyı açıp bindim.AVM'ye gelene kadar eğlenceli bir konuşma geçmişti aramızda.

Planımız şöyleydi ilk kahvaltı edecek,mağzaları gezecektik.En sonda pasta kesecektik.Bade ve yaprak bize gelip flim izlemeyi düşünüyorduk.

Kahvaltılarımızı bitirmiştik.Mağzaları gezerken bize doğru koşan bir çocuğu gördüm iki eli arkasında birşey saklıyordu.En sonunda önümüzde durup yüzüme sprey kremşanti sürmüştü.Ve gülüp kaçmıştı.

Ben donup kalmıştım.Gözlerimin önündeki kremşantiyi silip kaçtığı yere baktım.Kameraya alıyordu.Koşsam yetişemeyecektim.Ondan WC'ye doğru yol almaya başlamıştık.O kim ise yüzünü beynime kazımıştım.Eğer bir gün görürsem teker teker plan yapıp intikamımı alacaktım.

Bade ile Yaprak değişik sesler çıkarıyordu ikisinede bakıp gülmemeye çalıştıklarını anladım.İkisinede bir bakış attıktan sonra yüzümü silmeye uğraşıyordum.Yüzümü temizledikten sonra aynaya baktım.Buraya gelirken saçlarımı toplamamıştım ve saçımın önleri krem şanti olmuştu.Sinirle orayı silmeye başladım en sonunda bittikten sonra hiç kimse anlamasın diye saçımı at kuyruğu yapıp topladım."Ben eve gideceğim kızlar.Size iyi eğlenceler" dedikten sonra oradan çıktım. Yolda taksi durdurup evin adresini verdim.Eve gidip duş alsam çok iyi olacaktı.

Biraz acemi olabilirim.Yazılarımdanda çok anlaşılıyor.Ama emin olun düzeltmeye çalışıyorum.Yorum ve Vote vermeyi untmayın 🙏🏻 Diğer bölümde Görüşmek üzere 🙋🏻

TesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin