Bloom

339 7 5
                                    

Bloom / Ejder Ateşi Perisi

Yaş: 19

Gezegen: Dünya

Hoşlandıkları:Büyülü dünyalar ve varlıklar ile ilgili herşey
Güçlü yanları: Başkalarını düşünür, bağımsız ve doğuştan lider ruhlu
Zayıf yanları: Sabırsız, , peri kökeni ile ilgili şüphelerinden dolayı biraz da güvensiz.

Bloom, sorunları, okulla ilgili sorumlulukları, arkadaşları ve... düşleriyle dünyadaki herhangi bir genç kızdan farksızdır.

Her gün sessiz sakin geçmekte olan yaşantısını sevmekte, öte yandan büyülü yerlerden ve sihirli varlıklardan oluşan bambaşka bir dünyanın varlığını hayal etmektedir.

Bloom, yüreğinin derinlerinde hayallerinin gerçeğe dönüşebileceğini hissetmektedir. Aslında, çok geçmeden, kendisinde onu çok özel bir kıza dönüştürecek olan büyük bir enerji olduğunu öğrenecektir! (Bu arada, "Enerji," Sihirli Burçların bir özelliğidir... Sihirli Burcunu bilmiyorsan, Bloom bunu öğrenmene yardım eder!)

dir..

Bloom Kendini Anlatıyor

Merhaba, ben Bloom

10 Aralıkta doğdum, sihirli burcum Ejderha.Dünya'daki Gardenia'dan geliyorum, orada annem Vanessa ve babam Mike ile yaşıyordum.Bir gün parkta iri ve tehlikeli bir dev ile mücadele eden Stella adında bir periyle karşılaştım.Tam bu sarışın periye yardım etmek isterken o ana kadar varlığını bile bilmediğim sihirli güçlerim olduğunu farkettim.İşte her şey böyle başladı.Dünya'dan ayrılıp Alfea'ya geldim.Burada, çok zevkli dersler öğreniyorum, gerçekten özel arkadaşlar buldum ve düşlerimi birer birer gerçeğe dönüştürüyorum.Bir yandan geçmişimle ilgili gizemi çözmeye çalışırken, hemen hemen her gün yeni ve büyülü bir macera taşıyorum.

En büyük tutkum ise Bütün diğer hobilerim onunla bir şekilde mutlaka bağlantılı. Fırsat bulduğum her an kendimi binlerce antik kitabın saklandığı Alfea'nın kütüphanesine atıyorum

Sizi küçük bir dostumla tanıştırabilirmiyim?Adı KİKO,dünyadaki ailemin bana armağanı olan sevimli bir tavşan.Kiko Magix'in girişindeki engeli aşmayı nasıl başardı?Aslında onunda özel güçleri var.Sevimli kulaklarıyla uçabiliyor!!

WinxHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin