Tecna

110 6 1
                                    

Tecna

Yaş: 19
Ülkesi: Tekno Toz Peri ülkesi
Güç Kaynakları: Gücünü yüksek teknoloji ürünü olan herşeyden alır.
Hoşlandıkları: Bilim, bilgisayarlar, buluşlar
Gü Mükemmeliyetçi, çok kararlı.
Diğer Özellikleri: Yarı androiddir.

Tecna, ilgi duyduğu alanlardan dolayı, daima kendini arkadaşlarından biraz farklı hissetmiştir: Ne de olsa, bilimden ve buluşlardan hoşlanmaktadır. Diğer kızlar boş zamanlarını eğlenceli uğraşlarla geçirmeyi severken, azimli ve kararlı bir kız olan Tecna, hep yeni şeyler keşfetmeye çalışır.

Belki duygusuz gibi görünebilir, ama bunun nedeni, onu daima arkadaşlarına bilgece öğütler vermeye yönelten müthiş sağduyusudur. ("Sağduyu," Sihirli Burçların bir özelliğidir... Sihirli Burcunu bilmiyorsan, Bloom bunu öğrenmene yardım eder!) Arkadaşlarının yardımıyla, Tecna da içindeki duyguları keşfedecektir.

Tecna Kendini Anlatıyor

Merhaba, ben Tecna

16 Aralık'ta doğdum ve sihirli burcum Triton.Büyünün teknolojiden kaynaklandığı Zenith gezegeninden geliyorum!

Bilimi severim ve boş zamanımda yeni şeyler icat etmeye ve yaratmaya bayılırım.Ayrıca bilgisayar kullanmayı ve video oyunları oynamayı çok seviyorum!

Spordan ve hareketli olmaktan hoşlanıyorum.Zaten siz de bunu benim minyon ve hi-tech görünümümden anlayabilirsiniz.Bu arada, benim akılcı ve düzenli biri olduğumu zaten tahmin etmişsinizdir.Bu kendimden emin olmamı da sağlıyor. Bazen soğuk yada mesafeli göründüğümü biliyorum ama gerçekte hiç bencil değilim ve arkadaşlarıma karşı son derece samimiyim.

WinxHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin