2.BÖLÜM

13 1 1
                                    

Gözlerimi suratımdaki ıslaklıkla açtım . Köpek sandığım kişi abim çıkınca şaşırdım . Tamam çoğunlukla böyle birşeyle karşılaştığım için sorun etmiyordum artık . "Günaydın prenses" dedi gülerek . Bende güldüm ve " Sanada abilerin en yakışıklısı " dedim onu öperek . Ne bileyim ben abimi haddinden fazla seviyordum .

"Kahvaltı hazır kumsalı uyandır ve aşağıya gelin " dedi ve cevabımı dinlemeden indi . Güldüm ve kafamı sağa sola salladım . Sonra kumsalın kulağına kulaklığı yerleştirip rap müziği son ses açtım . Şuan yerlerde yatarak kahkahalar atıyordum . Kumsal ise kötü bakışlar atıyordu ve kulaklığı çoktan fırlatıp müziği kapatmıştı .

"Çok kötüsün kardeşim" dedi dudak büzerek ve sırtını dönerek . Dayanamadım ve yanına oturup onu gıdıkladım , oralı bile olmadı .

Birkaç sefer öptüm , dayanamayıp oda beni öptü ve güldü . Sarıldık . Böyleydik işte biz . Hiç sinirlenmezdik birbirimize . Kan bağı olmasada kardeştik biz .

"Kum bak sana birşey diyeceğim"dedim gülümseyerek . Güldü ve sorarcasına baktı .

"Sen ve ben.." dedim sırıtarak .
"Eveet " dedi sabırsızlanarak.

"İstanbulda ev mi tutsak ? Hem izmir pek eğlenceli değil sence ?" dedim sırıtarak.

"Oha oha bencede hadi abime söyleyelim" Kafamı salladım heyecanla ve banyoya geçtim . Abime abi derdi kardeşiz demiştim ya size . Ben yüzümü yıkadıktan sonra çıktım o girdi .

Ben aşağıya indim ve sandalyeye oturdum . Abim tabaklarımıza herşeyden koydu ve önüme koydu . Yanağımdan makas alarak
"Ee fıstık naber" dedi göz kırpıp .

"Süper abicim senden" o sırada kumsal sandalyeye yerleşti .
"Bende iyi" sanki birşey diyecekti ama neyse .

"Abicim birşey diyeceğim " söyle dercesine göz kırptı .

"Biz kumsal ile İstanbulda ev tutmak istiyoruz " abim gözlerini açarak " O zaman 2 saate hazır olun uçak saatini kaçırmayalım " diyince benim beynim karıştı .

"Ha nasıl yani anlamadım ? Daha evimiz bile yok " dedim şaşkınca.

"Bizim şirketi oraya taşıdık , ben oraya gidecektim ama iki kardeşimi nasıl burada bırakabilirdim ? Bende size bunu söyleyecektim . Orada size bir ev tuttum ve bende bir arkadaşla kalacağım " saatine baktı ve " Yanlız çabuk olmazsanız uçağı kaçıracağız ."

Kumsalla aynı anda ayağa fırladık ve abimin üstüne atladık . Sarılıp öpmeye başladık . Sonra o evine geçti ve bende eşyalarımı toplamak için odama çıktım . 1 saate işim bitmişti ve henüz dorukla ve izmirle vedalaşmamıştım . Hemen doruğu arayıp sahile gelmesini söyledim . Kumsalla zaten havaalanında buluşacaktık .

Abime dışarı çıkacağımı bildirip sahile yürümeye başladım . Düşünerek ilerlerken sahile varmıştım ve doruk iskelede oturuyordu . Yavaşca yanına ilerledim ve oturdum yanına . Bana dönüp gülümsedi .

"Okulunu oradamı okuyacaksın ?" Hüzünü gözlerinden okunuyordu , biz beraber büyümüştük . Sarıldım " Sormayı unuttum ama okulu bırakacak halim yok " . Yanağımdan öptü , "Bir senemiz var zaten , okusaydın burada ? " dedi . Kafamı sağa sola salladım .

"Hem abimin işi ve kararı , hemde bizede değişiklik olur " dedim şirince gülümseyerek . Kafa salladı , ayağa kalkıp elini uzattı , tuttum . Sahil kenarında el ele dolaşmaya başladık . Dışarıdan bakan sevgili sanardı ama biz abi kardeş veya baba kızdık .

"Oraya gidip yakışıklı çocuklara bakarsan seni keserim , beni unutmak yok sürekli arayacaksın " dedi yalancıktan kızarak . Güldüm ellerimi havaya kaldırıp " Sende başka yakışıklı olmaz hayatımda " dedim sırıtırken . Ne bileyim İstanbul hayalim gerçekleşiyordu en azından .

BİZ MAVİYİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin