Mr.Arrogant...
~~part1~~
namjoo merupakan seorang murid baharu di sekolah menengah.keluarga namjoo berpindah kerana bapanya mendapat kerja yang lebih bagus..''wei,korang ada dengar cerita tak?"tanya d.o..''cerita apa pulak kau ni"kata chen..''ada pelajar baru akan masuk kelas kita"kata d.o..''perempuan ke lelaki,kalau perempuan boleh lah aku ngorat"tanya kai dengan selamba..''huish, kau ni memang playboy lah"kata suho...''cepat,cikgu dah sampai"jerit baekhyun... ''selamat pagi, cikgu"ucap suho semasa cikgu masuk ke kelas..''selamat pagi duduk semua"kata cikgu ji hyo ...''okay, hari ni kita ada murid baharu,sila memperkenalkan diri awak"arah cikgu ji hyo..''baik, anyeong,namjoo imnida"kata namjoo..''wow,lawanya dia"kata xiumin..''namjoo, sila duduk di sebelah chen"arah cikgu ji hyo...''nae, namun di dalam hati namjoo berkata apahal cikgu suruh aku duduk sebelah mamat poyo ni"rungut namjoo..tapi bukan namjoo seorang saja yang merungut chen pun sama...''apahal cikgu suruh perempuan ni duduk sebelah aku"rungut chen dalam hati.....sebenarnya chen dan namjoo pernah berjumpa dan pernah satu sekolah namun mereka merupakan musuh ketat diorang tak boleh bertemu bila mereka bertemu maka bermula lah peperangan diantara namjoo dan chen....WAKTU REHAT..
''Kau apahal nak duduk sebelah aku pulak macam tak de tempat lain je"marah chen..''kau fikir aku hadap sangat nak duduk kau,hei kau dengar sini eh kalau bukan sebab cikgu memang tak lah"tengking namjoo..chen menjatuhkan buku di tangan namjoo dan membuat muka berlagak..''huish, dasyatnya kau chen kau buat macam tu je"kata member exo..''habis tu kau nak suruh aku kiss dia"rungut chen...''hmm,yelah"kata chanyeol..''weh, namjoo garang gila kau dengan chen tu"kata chorong..''habistu kau nak aku cakap I LOVE YOU kat dia, eh tolong lah cukup lah aku ngan dia musuh jangan lah tambah kemarahan aku kat dia"ujar namjoo yang agak panjang....
YOU ARE READING
mr.arrogant
FanfictionHELLO,THIS IS MY FIRST FANFICTION..SO KALAU ADA SALAH ATAU TERTYPO MINTA MAAF YA.HARAP KORANG ENJOY Cover by: @-jintbae