MR.ARROGANT
Part 6
''wei,kau sayang aku tak"ujar namjoo...''mesti lah aku sayang kau"kata chen...''amboi, best nya dating jom masuk kelas nanti cikgu mengamuk nanti tahu lah"arah d.o..
MASUK DALAM KELAS
''okay hari ni kita ada dua murid baharu"kata cikgu ji hyo..''yeah, aku harap dua dua perempuan"kata kai..''kau ni, tak habis habis lah cuba kau tengok muka naeun tu dah marah dah tu"ujar sehun...''awak berdua sila memperkenalkan diri"arah cikgu ji hyo...''annyeong,seung jae imnida,annyeong,irene imnida"kata mereka berdua..
WAKTU REHAT
''hai,sorang je ke"kata irene kepada chen...''haah"kata chen dengan ringkas..''boleh saya duduk"kata irene..''hmm,duduk lah"kata chen...sementara itu namjoo pergi ke perpustakaan kerana dia sudah kenyang dan terserempak dengan seung jae..''hai,awak seorang je ke boleh saya teman kan awak"kata seung jae..''haah,boleh jom lah"kata namjoo..
SELEPAS REHAT
''balik ni kita balik sama sama tau"kata namjoo kepada chen...''okay,sayang"kata chen..''apa maksud nya sayang"ujar irene yang agak cemburu..''kau suka dekat chen ke irene"kata seung jae..''haah,kau pun sama je kau suka dekat namjoo kan"kata irene..''apa kata kita bekerjasama kau dapat chen aku dapat namjoo nak tak"rancangan seung jae...''okay aku setuju dengan rancangan kau"kata irene.....
SEMASA BALIK..
''awak,boleh tak saya nak balik dengan awak"kata irene kepada chen....''hmm,tak boleh sebab saya dah janji dengan namjoo nak balik sama sama"kata chen..''alah,boleh lah"rengek irene sambil paut lengan chen....''namjoo awak couple dengan chen ke awak tahu tak yang chen tu ada perempuan lain"kata seung jae..''awak jangan nak buat cerita boleh tak"marah namjoo....''awak tak percaya,awak tengok lah sendiri"kata seung jae sambil menunjuk chen dan irene....''sampai hati kau buat aku macam ni kan chen"kata namjoo dalam hati..dan saja lalu depan chen dan irene...''eh boleh tolong lepaskan tak"marah chen...''namjoo tunggu"ujar chen sambil memegang tangan namjoo..''kau nak apa lagi,aku dah nampak semuanya dah lah aku nak balik "kata namjoo...''puas hati kau ni yang kau nak kan"marah chen kepada irene..''haah puas sebab aku dapat kau,eh lagi pun kau dengan dia tak sesuai lah perempuan macam dia sesuai untuk seung jae dan kau baru lah sesuai untuk aku"kata irene..''seung jae mana"marah chen..''apa kau nak aku dah ada kat sini dah pun"ujar seung jae....''kau nak apa sebenarnya"ujar chen...''aku nak apa,kau tak dengar ke apa yang irene cakap tadi"kat seung jae...''kau ni memang cari pasal dengan aku"marah chen sambil menarik baju sung jae..''woi,korang apahal ni"tengking kai....''dah jom lah balik"ujar chen...''nampak nya rancangan kita berjalan dengan lancar kan"kata irene....''betul tu"ujar seung jae...
YOU ARE READING
mr.arrogant
FanfictionHELLO,THIS IS MY FIRST FANFICTION..SO KALAU ADA SALAH ATAU TERTYPO MINTA MAAF YA.HARAP KORANG ENJOY Cover by: @-jintbae