Titel: Alive
Bedenker + Covermaker: xLovatic_1Direction
Gerne: Avontuur/Romantiek
Idee 1:
Ik heb mijn tas van de loopband gepakt en loop naar buiten.
Buiten voel ik een warme windvlaag op me afkomen.
Ik kijk naar de natuur voor me, overal staan mooie groene planten en palmbomen.
De lucht is helder blauw en er zijn maar een paar kleine wolkjes te bekennen.'Mejuffrouw Vervenen?' hoor ik achter me.
Ik draai me om en zie een man staan met een bord met mijn naam erop in zijn handen.
'Ja?' zeg ik.
'Uw Jeep staat klaar voor uw rondreis,' zegt de man en stapt opzij.Achter hem staat een grote groen-grijze Jeep.
'Hier zijn de sleutels,' zegt de man naast me en overhandigt me de autosleutels. 'Veel succes tijdens uw reis.' En de man is weg.Ik loop naar de auto en stap in. Ik laat mijn handen langs het stuur glijden.
Fijne grip...
Ik steek de sleutel in het sleutelgat en zet de auto aan.Op naar de natuur van Afrika.
Op naar avontuur.Laat mijn reis beginnen.
------------------------------
Noor is een 23-jarige student.
Ze heeft net haar master-opleiding in Psychologie afgerond.
Nu gaat ze op rondreis door Afrika.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Voor dit boek hebben wij 2 boekideeën bedacht.
1 van deze ideeën wordt dan uiteindelijk geschreven door degene die dit boek wilt.
Dit persoon mag natuurlijk zelf kiezen welke hij/zij wilt schrijven.Hier boven is een van de ideeën.
Bij dit idee, schrijf je het boek echt als een boek.------------------------
Wil jij dit idee schrijven?
Comment dan op dit hoofdstuk waarom je het wilt schrijven, welke naam er op de cover moet en of er nog iets veranderd moet worden.
Wij zetten je naam op de cover en we zouden onze naam graag in het werkelijke boek vermeld willen hebben. Geliefde ook een paar votes achterlaten.
JE LEEST
Inside The Covermaker { Open }
De TodoZoek je een cover voor je boek? Of wil je graag een boek maken, maar heb je geen ideeën of inspiratie? Hier is de oplossing. In dit boek maken wij covers op aanvraag, geven we ideeën en je kan ons altijd vragen een idee te bedenken bij een titel...